Posty bez odpowiedzi |oraz Aktywne tematy Dzisiaj jest 2024-11-25, 01:19x



Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Jak poprawnie wystawić pit 11 - krok po kroku 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 2011-01-17, 09:09
Posty: 6
Post Jak poprawnie wystawić pit 11 - krok po kroku
Jak to zrobić? :-? Przejełam program po koleżanec, która teraz ma sporą przerwe w pracy i też nie za bardzo potrafi mi pomóc. A przecież nie o to chodzi żeby wszystko z pazura wpisywać. Pozamykałam okresy od grudnia 2009 do listopada 2010. Chce wystawić raport pit 11 i klapa. Czasami wartości są widoczne w dokumencie czasami nie, od czego to zależy. No i jeszcze jedno jeżeli wartości jakimś cudem wskoczą na swoje miejsce to i tak tylko z danego miesiąca w którym akurat jestem ustawiona. Prosze o pomoc bo mam tu troche pracowników a kombinuje bez rezultatów.


2011-01-17, 09:42
Wyświetl profil
Autor Wiadomość
 



Rejestracja: 2008-05-20, 14:16
Posty: 171
Post 
Najpierw trzeba jeszcze raz naliczyć okresy podatkowe.
Trzeba wejść na Okresy -> zakładka "Miesiące-lata".
Tam ustawić się na roku 2010, następnie przejść na 2010 podatkowy i rozwinąć listę z wszystkimi miesiącami od stycznia do grudnia.
Okresy te mogą być pozamykane.
Ustawić się kolejno na każdym miesiącu i dać "Nalicz".
To powinno pomóc.


2011-01-17, 10:16
Wyświetl profil

Rejestracja: 2011-01-17, 09:09
Posty: 6
Post 
Wszystko jest naliczone poprawnie - naliczyłam okresy podatkowe wg powyższych wskazówek. Przygotowując raport pit 11 wpisuje okres za który wystawiamy pit , od 2010.01.01 do 2010.12.31 - wówczas nic się nie wyświetla brak jest wartości. Nie mam pojecia z czego to wynika przecież coś powinno wyskakiwać w tych polach - zmieniam daty i czasami coś sie pokazuje powtarzam czynności i znowu nic. Obawiam się że to może coś z programem jest nie tak?


2011-01-17, 11:29
Wyświetl profil

Rejestracja: 2008-05-20, 14:16
Posty: 171
Post 
Proszę jeszcze spróbować podejrzeć naliczenia podatkowe dla danego pracownika.
Proszę wejść na jednego z pracowników , zakładka "Płace", na niej zakładka "Miesiące-lata", tam wybrać zestaw PIT 11(2009/2010), okres 2010-01-01 do 2010-12-31 podatkowy i zobaczyć co tam pokazuje.
Powinny tam być te dane , które idą na PIT 11.
Jeśli są zera przy którymś z miesięcy, trzeba dać "Nalicz" (prawy przycisk myszy).


2011-01-17, 11:39
Wyświetl profil

Rejestracja: 2011-01-17, 09:09
Posty: 6
Post 
U mie w zestawach nie mam wyboru są tylko -wszystkie wartości-. Jak dodać do zestawu pit 11 w tej zakładce. Bo poza wyszczególnonymi miesiącami podatkowymi za dany okres nic mi nie wyświetla ten program. :-/
Ten program coraz bardziej mnie zaskakuje ;-)


2011-01-17, 11:54
Wyświetl profil

Rejestracja: 2008-05-20, 14:16
Posty: 171
Post 
Proszę wejść na okresy, zakładka "miesiące-lata", ustawić się na roku '2010 podatkowy'.
Dać "Edytuj".
Tam powinny być wyświetlone zestawy PIT w tym PIT 11 (2009/2010). Jeśli go tam nie ma , to kliknąć "gwiazdkę " -> "Zeznania podatkowe" -> PITy 2009/2010, podświetlić PIT 11 (2009/2010) i dać "Dodaj", potem "Zamknij". Jeszcze raz naliczyć okresy podatkowe 2010 od 1 do 12 na zakładce "Miesiące-lata" i sprawdzić.


2011-01-17, 12:14
Wyświetl profil

Rejestracja: 2008-05-20, 14:16
Posty: 171
Post 
Jeszcze jedna uwaga.
Przy PIT 11, kiedy dokładamy go do zestawu w roku 2010 powinna być "Główka", bo jest to wykonywane dla pracownika.


2011-01-17, 12:21
Wyświetl profil

Rejestracja: 2011-01-24, 16:40
Posty: 5
Post 
Witam, ja również zwracam sie do wszystkich uzytkowników Symfonia KiP o pomoc. Program juz trochę znam jednak potrzebuje informacji co należy zrobic i sprwadzic zanim wystawi sie pit 11. Okresy mam pozamykane (za rok 2010 oczywiście) pod względem podatkowym, ZUS i bazowym. Co dalej? A jeszcze jedno pytanie. Co zrobic jezeli w trakcie tworzenia raportu pit 11 program upomina sie o uzupełnienie danych np. adresu urzedu skarbowego, a ja nie mam mozliwości sprawnego uatkualnienia tych informacji?
Z góry dziekuje wszystkim za pomoc!:)


2011-01-24, 16:46
Wyświetl profil
Ekspert
Ekspert
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2008-04-18, 18:52
Posty: 5169
Pomógł: 59
Post 
Nie podpinaj sie pod cudze posty - to po pierwsze :-)

Po drugie - no jak program sie upomina to trzeba uzupelnic - przeciez i tak musisz to zrobic - no chyba ze chcesz to recznie na wydrukach uzupelniac? (ps. do edeklaracji musisz to koniecznie uzupelnic)


2011-01-24, 16:49
Wyświetl profil

Rejestracja: 2011-01-24, 16:40
Posty: 5
Post 
Jestem nowym użytkownikiem tego forum. Przepraszam. Potrzebuje jednak informacji w jaki sposób mam wybrac WSZYSTKICH pracowników/wspópracowników do pit za 2010 rok


2011-01-24, 17:00
Wyświetl profil
Ekspert
Ekspert
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2008-04-18, 18:52
Posty: 5169
Pomógł: 59
Post 
No to zaloz nowy watek z takim pytaniem :) :)

A wybrac - to normalnie zaznaczajac na liscie tych ktorych potrzebujesz - przy zaznaczaniu dzialaja klawisze CTRL, SHIFT itp - jak w calym windows

i warto sobie wyswietlic liste wszystkich pracownikow a nie tylko aktualnych - zaby widziec tez zwolnionych w trakcie roku


2011-01-24, 17:13
Wyświetl profil
Ekspert
Ekspert

Rejestracja: 2007-11-16, 15:08
Posty: 4000
Pomógł: 448
Post 
[center]Obrazek [/center]

[center]Obrazek [/center]

_________________
Skontaktuj się z Ekspertem | Zamów dodatek

tel. 22 7 538 538
ekspert@mojaSymfonia.pl
http://www.mojaSymfonia.pl


2011-01-24, 21:56
Wyświetl profil

Rejestracja: 2011-01-24, 16:40
Posty: 5
Post 
W takim razie mam juz ostatnie pytanie i uciekam z nie swojego posta :). Czy przed wykonaniem raportu dla większej pewności ze PITy zostana wystawiuone poprawnie nie nalezałoby wystawić kart wynagrodzeń? i po wydrukowaniu ich sprawdzać czy te same kwpty sa na PITach? Jak zrobic karty wynagrodzeń dla pracowników, którzy współpracowali z nami przez cały 2010 rok?
Dziękuje i pozdrawiam


2011-01-26, 11:10
Wyświetl profil
Ekspert
Ekspert
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2008-04-18, 18:52
Posty: 5169
Pomógł: 59
Post 
Mozna - ale lepiej sprawdzic z listami plac lub przelewami lub deklaracjami zus czy poszlo to samo co na pitach


2011-01-26, 13:43
Wyświetl profil

Rejestracja: 2011-01-17, 09:09
Posty: 6
Post 
Witam dzięki waszej pomocy jestem już prawie na mecie :) Ale mam jeszcze pare pytań. Muszę wstawić gdzieś bony - tak aby znalazły się w pitach w innych źródłach. No i jeszcze te nagrody - tak aby weszły w pitach do przychodu. Tylko jest mały haczyk nagrody i bony były przyznawane tak jakby z oddzielnych list. Jak wstawić w symfoni te wartości tak aby nie przeliczało mi ich (i np. nie zmieniało wartości składek). I ieszcze jedno jak i gdzie ręcznie zmieniać wartości wygenerowane w raportach pit. Pozdrawiam i dziękuje !


2011-02-04, 08:51
Wyświetl profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w temacie   [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
   Podobne tematy   Autor   Odpowiedzi   Odsłony   Ostatni post 
Na tym forum nie ma nowych nieprzeczytanych postów. Instalacja Symfonii - krok po kroku

w Techniczne

ind

7

5680

2011-12-07, 13:53

ind Wyświetl najnowszy post

Na tym forum nie ma nowych nieprzeczytanych postów. Aktualizacja FK premium i MK premium - krok po kroku

w Techniczne

Oraczus

2

4680

2011-01-07, 22:27

Oraczus Wyświetl najnowszy post

Na tym forum nie ma nowych nieprzeczytanych postów. jak wprowadzić poprawnie dane aby dobrze obliczył ZUS i PIT

w Programy Kadrowo Płacowe

BB28

1

2256

2018-03-16, 19:11

szepczący Wyświetl najnowszy post

Na tym forum nie ma nowych nieprzeczytanych postów. PIT-8C - jak wystawić

w Programy Kadrowo Płacowe

joannna

0

3385

2015-02-24, 13:00

joannna Wyświetl najnowszy post



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Support forum phpbb by phpBB Assistant