Autor |
Wiadomość |
Mix-soft.pl
|
|
|
MarB
Rejestracja: 2008-05-20, 14:16 Posty: 171
|
Najpierw trzeba jeszcze raz naliczyć okresy podatkowe.
Trzeba wejść na Okresy -> zakładka "Miesiące-lata".
Tam ustawić się na roku 2010, następnie przejść na 2010 podatkowy i rozwinąć listę z wszystkimi miesiącami od stycznia do grudnia.
Okresy te mogą być pozamykane.
Ustawić się kolejno na każdym miesiącu i dać "Nalicz".
To powinno pomóc.
|
2011-01-17, 10:16 |
|
|
Maruszka
Rejestracja: 2011-01-17, 09:09 Posty: 6
|
Wszystko jest naliczone poprawnie - naliczyłam okresy podatkowe wg powyższych wskazówek. Przygotowując raport pit 11 wpisuje okres za który wystawiamy pit , od 2010.01.01 do 2010.12.31 - wówczas nic się nie wyświetla brak jest wartości. Nie mam pojecia z czego to wynika przecież coś powinno wyskakiwać w tych polach - zmieniam daty i czasami coś sie pokazuje powtarzam czynności i znowu nic. Obawiam się że to może coś z programem jest nie tak?
|
2011-01-17, 11:29 |
|
|
MarB
Rejestracja: 2008-05-20, 14:16 Posty: 171
|
Proszę jeszcze spróbować podejrzeć naliczenia podatkowe dla danego pracownika.
Proszę wejść na jednego z pracowników , zakładka "Płace", na niej zakładka "Miesiące-lata", tam wybrać zestaw PIT 11(2009/2010), okres 2010-01-01 do 2010-12-31 podatkowy i zobaczyć co tam pokazuje.
Powinny tam być te dane , które idą na PIT 11.
Jeśli są zera przy którymś z miesięcy, trzeba dać "Nalicz" (prawy przycisk myszy).
|
2011-01-17, 11:39 |
|
|
Maruszka
Rejestracja: 2011-01-17, 09:09 Posty: 6
|
U mie w zestawach nie mam wyboru są tylko -wszystkie wartości-. Jak dodać do zestawu pit 11 w tej zakładce. Bo poza wyszczególnonymi miesiącami podatkowymi za dany okres nic mi nie wyświetla ten program.
Ten program coraz bardziej mnie zaskakuje
|
2011-01-17, 11:54 |
|
|
MarB
Rejestracja: 2008-05-20, 14:16 Posty: 171
|
Proszę wejść na okresy, zakładka "miesiące-lata", ustawić się na roku '2010 podatkowy'.
Dać "Edytuj".
Tam powinny być wyświetlone zestawy PIT w tym PIT 11 (2009/2010). Jeśli go tam nie ma , to kliknąć "gwiazdkę " -> "Zeznania podatkowe" -> PITy 2009/2010, podświetlić PIT 11 (2009/2010) i dać "Dodaj", potem "Zamknij". Jeszcze raz naliczyć okresy podatkowe 2010 od 1 do 12 na zakładce "Miesiące-lata" i sprawdzić.
|
2011-01-17, 12:14 |
|
|
MarB
Rejestracja: 2008-05-20, 14:16 Posty: 171
|
Jeszcze jedna uwaga.
Przy PIT 11, kiedy dokładamy go do zestawu w roku 2010 powinna być "Główka", bo jest to wykonywane dla pracownika.
|
2011-01-17, 12:21 |
|
|
agamasz70
Rejestracja: 2011-01-24, 16:40 Posty: 5
|
Witam, ja również zwracam sie do wszystkich uzytkowników Symfonia KiP o pomoc. Program juz trochę znam jednak potrzebuje informacji co należy zrobic i sprwadzic zanim wystawi sie pit 11. Okresy mam pozamykane (za rok 2010 oczywiście) pod względem podatkowym, ZUS i bazowym. Co dalej? A jeszcze jedno pytanie. Co zrobic jezeli w trakcie tworzenia raportu pit 11 program upomina sie o uzupełnienie danych np. adresu urzedu skarbowego, a ja nie mam mozliwości sprawnego uatkualnienia tych informacji?
Z góry dziekuje wszystkim za pomoc!:)
|
2011-01-24, 16:46 |
|
|
wrob
Ekspert
Rejestracja: 2008-04-18, 18:52 Posty: 5169 Pomógł: 59
|
Nie podpinaj sie pod cudze posty - to po pierwsze
Po drugie - no jak program sie upomina to trzeba uzupelnic - przeciez i tak musisz to zrobic - no chyba ze chcesz to recznie na wydrukach uzupelniac? (ps. do edeklaracji musisz to koniecznie uzupelnic)
|
2011-01-24, 16:49 |
|
|
agamasz70
Rejestracja: 2011-01-24, 16:40 Posty: 5
|
Jestem nowym użytkownikiem tego forum. Przepraszam. Potrzebuje jednak informacji w jaki sposób mam wybrac WSZYSTKICH pracowników/wspópracowników do pit za 2010 rok
|
2011-01-24, 17:00 |
|
|
wrob
Ekspert
Rejestracja: 2008-04-18, 18:52 Posty: 5169 Pomógł: 59
|
No to zaloz nowy watek z takim pytaniem :) :)
A wybrac - to normalnie zaznaczajac na liscie tych ktorych potrzebujesz - przy zaznaczaniu dzialaja klawisze CTRL, SHIFT itp - jak w calym windows
i warto sobie wyswietlic liste wszystkich pracownikow a nie tylko aktualnych - zaby widziec tez zwolnionych w trakcie roku
|
2011-01-24, 17:13 |
|
|
rafal
Ekspert
Rejestracja: 2007-11-16, 15:08 Posty: 4000 Pomógł: 448
|
[center] [/center]
[center] [/center]
|
2011-01-24, 21:56 |
|
|
agamasz70
Rejestracja: 2011-01-24, 16:40 Posty: 5
|
W takim razie mam juz ostatnie pytanie i uciekam z nie swojego posta :). Czy przed wykonaniem raportu dla większej pewności ze PITy zostana wystawiuone poprawnie nie nalezałoby wystawić kart wynagrodzeń? i po wydrukowaniu ich sprawdzać czy te same kwpty sa na PITach? Jak zrobic karty wynagrodzeń dla pracowników, którzy współpracowali z nami przez cały 2010 rok?
Dziękuje i pozdrawiam
|
2011-01-26, 11:10 |
|
|
wrob
Ekspert
Rejestracja: 2008-04-18, 18:52 Posty: 5169 Pomógł: 59
|
Mozna - ale lepiej sprawdzic z listami plac lub przelewami lub deklaracjami zus czy poszlo to samo co na pitach
|
2011-01-26, 13:43 |
|
|
Maruszka
Rejestracja: 2011-01-17, 09:09 Posty: 6
|
Witam dzięki waszej pomocy jestem już prawie na mecie :) Ale mam jeszcze pare pytań. Muszę wstawić gdzieś bony - tak aby znalazły się w pitach w innych źródłach. No i jeszcze te nagrody - tak aby weszły w pitach do przychodu. Tylko jest mały haczyk nagrody i bony były przyznawane tak jakby z oddzielnych list. Jak wstawić w symfoni te wartości tak aby nie przeliczało mi ich (i np. nie zmieniało wartości składek). I ieszcze jedno jak i gdzie ręcznie zmieniać wartości wygenerowane w raportach pit. Pozdrawiam i dziękuje !
|
2011-02-04, 08:51 |
|
|