|
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 4 ] |
|
licencje w firmie - porządek
Autor |
Wiadomość |
gregor
Rejestracja: 2008-12-14, 15:01 Posty: 56
|
licencje w firmie - porządek
Chcę uporządkować licencje na Handel Premium wer. 2008 b w mojej firmie, po moim poprzedniku, i nie wiem od czego rozpocząć.
W firmie posiadamy 3-licencje: 2x 1 stanowiskowe i 1x 2 stanowiskową. I tak , tam gdzie ma być licencja 2 stanowiskowa jest 1, a licencje jednopstanowiskowe nie odpowiadają miejscom gdzie mają być zainstalowane.
Pytanie: czy jednocześnie pozmieniać licencje w miejscu przeznaczenia i przesłać rejestrację, czy może jest inny sposób.
U siebie zmieniłem nr seryjny i przesłałem rejestrację. W odpowiedzi otrzymałem odpowiedź, że licencja ta była już aktywowana wcześniej na innym stanowisku. Ale cóż z tego, jak w immej siedzibie naszej firmy. POMOCY...
|
2009-12-06, 22:17 |
|
|
Autor |
Wiadomość |
Mix-soft.pl
|
|
|
krzysiek
Ekspert
Rejestracja: 2007-12-11, 23:18 Posty: 1942 Pomógł: 49
|
nie za bardzo rozumiem. licencja trzyma sie bazy, co ma za znaczenie w jakim miejscu są zainstalowane końcówki? No chyba ze masz na myśli sytuację, że chciał byś przenieść licencje pomiędzy bazami - to inna sprawa. Nie można ich tak sobie przenosić - będzie dokładnie tak jak opisałeś, dostaniesz info, że była już aktywacja, tyle ze nie stanowiska a bazy bo tak jak piszesz czyli aktywacja stanowiska to nie ma juz od dobrych 7-8 lat czyli od czasu zaistnienia nowego mechanizmu aktywacji.
Przeniesienie licencji można załatwić - jednak wymaga to samozaparcia (w kontakcie z Sage) albo posiadania opiekuna w postaci Partnera Sage - tutaj powinno być o wiele łatwiej bo Partnerzy załatwiają takie rzeczy na co dzień.
|
2009-12-06, 22:31 |
|
|
gregor
Rejestracja: 2008-12-14, 15:01 Posty: 56
|
No widzisz Krzysiek, a babka w Sage- dział aktywacji- poleciła mi taką operację:
proszę podmianić numer seryjny w miejsce w którym winien być, bo klucze w ramach jednej firmy można zmieniać ile się chce.
|
2009-12-06, 22:56 |
|
|
krzysiek
Ekspert
Rejestracja: 2007-12-11, 23:18 Posty: 1942 Pomógł: 49
|
w ramach firmy tak, czasami tylko chcą wiedzieć dlaczego (bo chcą unikać klonowania baz).
Zmianę licencji na już wcześniej aktywowaną należy wysłać do Sage faxem (jest taka opcja wydruku w aktywatorze) oraz ręcznie na nim dopisac, że zmiana w ramach jednej firmy itp... elektroniczna aktywacja nie przejdzie w takim wypadku, bo automat odrzuci zanim dotrze do człowieka.
|
2009-12-07, 09:27 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 4 ] |
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości |
|
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|
|