W już działającej firmie chcę wprowadzić ewidencję istniejących środków. Po wprowadzeniu podstawowych danych. daty przyjęcia do użytkowania, wartość początkową, sposób amortyzacji. Tworzy się arkusz amortyzacji wypełniony danymi. Niestety dotychczasowe umorzenie wynosi zero. Po zatwierdzeniu środka arkusz całkiem znika z zakładki. Wygenerowanie amortyzacji planowej nie zmienia sytuacji. Naliczenie umorzenia za miesiąc nalicza ratę amortyzacji równą sumie rat od początku roku.
W jaki sposób bezboleśnie wprowadzić do programu już częściowo zamortyzowane środki trwałe bez konieczności naliczania umorzeń miesiąc po miesiącu X lat wstecz ?
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników