|
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 6 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
dannyg
Rejestracja: 2009-09-18, 11:14 Posty: 3
|
brak pliku
Witam mam jedno stanowiska w Symfonii Faktura i Kasa Start - nie ma rzadnych problemów w działaniu - poza ostatnio wyskakującym stwierdzeniem :
Brak dostępu do pliku c:\start\firmafl\51.log.
i zastanawiam sięco się stało - zaglądam do katalogu a tam tego pliku nie ma - dodam że nic nie usuwałem rzadnym programem a pliku nie ma
chcę zbackupować dane z kilkudziesięciu dni fakturowania
dzięki z góry za propozyceje - i mam nadziejeże da sięzrobic backup bo nie chce reinstalacji...
pomocy !
Załączniki:
Komentarz: taki komunikat wyskoczył
zrzut ekranu firma - 18-09-09.jpg [ 35.04 KiB | Przeglądany 2661 razy ]
|
2009-09-18, 11:20 |
|
|
Autor |
Wiadomość |
Mix-soft.pl
|
|
|
barnie
Ekspert
Rejestracja: 2008-04-07, 13:26 Posty: 208 Pomógł: 2
|
utwórz pusty plik o takiej nazwie.
jest to tymczasowy plik.
|
2009-09-18, 11:51 |
|
|
dannyg
Rejestracja: 2009-09-18, 11:14 Posty: 3
|
a z jakim rozszeżeniem mam stworzyć ten plik czy z kropką na końcu tak jak wskazuje program ?
z góry dzięki wielkie za szybką odpowiedź
|
2009-09-18, 12:01 |
|
|
barnie
Ekspert
Rejestracja: 2008-04-07, 13:26 Posty: 208 Pomógł: 2
|
bez kropki.
|
2009-09-18, 12:50 |
|
|
dannyg
Rejestracja: 2009-09-18, 11:14 Posty: 3
|
ale jakie rozszerzenie pliku powinno być - bo i tak program nie reaguje jak mu wpisałem formę w nazwie taką jaką mi pokazuje komentarz programu :/
|
2009-09-21, 09:07 |
|
|
miki
Rejestracja: 2009-01-08, 15:43 Posty: 148
|
Nazwą pliku jest: 51
a rozszerzeniem: log
|
2009-09-21, 09:34 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 6 ] |
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 39 gości |
|
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|
|