to oznacza, że być może masz uszkodzoną inną bazę (XT - puść diagnostyke ) gdzie przechowywane są rodzaje ale to nie na 100% bo komunikat ten sugeruje też , że ten klient ma przypisany rodzaj ktorego system nie odnajduje w relacji do innej bazy, być może to efekt skasowania rodzaju w którym był ten klient.
Teoretycznie jest niemożliwe ale... wiadomo, jak jest posypana relacja to system może nie widzieć ze coś tam jeszcze jest dowiązane i dopuści usunięcie rodzaju.
Zapewne wiesz jaki to klient więc spróbuj w nim ręcznie wybrać jakiś istniejący rodzaj i ponownie sprawdź diagnostykami.
p.s. i piszcie ludzie jaki program bo my informatycy a nie jasnowidze! :)
2009-07-16, 19:35
peter79
Rejestracja: 2009-07-16, 12:21 Posty: 10
Symfonia Premium Faktura 2007, zrobiłem diagnostykę wszystkich plików i nadal mam ten komunikat przy diagnostyce tego pliku.
"Każda wystarczająco zaawansowana technologia jest nieodróżnialna od magii" Arthur C. Clarke
Ale faktem jest ze ta magia nie zawiera w sobie jasnowidzenia - preinkognicja to raczej specjalizacja Hogwarthu :)
A zrobiles to co proponowal Krzysiek? tzn zmieniles rodzaj temu kotrahentowi i potem diagnostyki?
Jesli nadal ten blad to moze wyedytuj te tabele 51kh, i poszukaj w niej i ew popraw
(uwaga rekordy id<65535 to nie sa kth a szablony rodzaje itp - zachowaj wiec szczegolna ostroznosc grzebiac w nich i ne sugeruj sie nazwami pol - w tych rekordach dane moga miec inne znaczenia)
Mozesz tez dodac nowego kth o tych samych i potem raportem polaczenie kth dolaczyc tego blednego do nowego i usunac starego przy wyjsciu z raportu....
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 12 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników