Posty bez odpowiedzi |oraz Aktywne tematy Dzisiaj jest 2024-11-25, 16:23x



Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
jak usunąc pracownika z listy płac 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 2009-02-18, 22:29
Posty: 30
Post jak usunąc pracownika z listy płac
jak usunąć pracownika z listy płac ? Pomózcie !!!


2009-07-01, 13:25
Wyświetl profil
Autor Wiadomość
 


Ekspert
Ekspert

Rejestracja: 2008-04-07, 13:26
Posty: 208
Pomógł: 2
Post 
a dlaczego?


2009-07-01, 13:36
Wyświetl profil

Rejestracja: 2009-02-18, 22:29
Posty: 30
Post 
bo zmarł i nie mozemy wypłacic mu wynagrodzenia w danym okresie rozliczeniowym. Rodzina dostarczyła wszystkie dokumenty i wypłacimy im dopiero teraz tj. w lipcu, dlatego chce usunąc go z listy czerwcowej a umieścic na liście lipcowej.


2009-07-01, 13:46
Wyświetl profil

Rejestracja: 2009-02-05, 19:52
Posty: 103
Post 
Jeżeli jest nadal waszym pracownikiem tylko nie chcecie aby był na liście płac, zaznaczyć wszystkich pracowników prócz tego ktr ma nie być i zrobić raport dla zaznaczonych

_________________
anna.k


2009-07-01, 13:47
Wyświetl profil
Ekspert
Ekspert

Rejestracja: 2007-11-16, 14:41
Posty: 92
Pomógł: 4
Post usuwanie pracownika z listy
rozumiem że chodzi o pracownika umieszczonego na liście płac przy użyciu ikony Listy płac ( listy zapisywanej w bazie)
Stajemy w oknie listy płac na naszej liście -wybieramy właściwości a następnie u dołu tworzenie.Zaznaczamy ręczna modyfikacja listy płac.
Nastepnie na liście pracowników rowijamy pracownika ( plus) stajemy na okresie pod nazwiskiem i usuń. Potem stajemy na nazwisku i tez usuń. I już
Prawda , że proste :):)


2009-07-01, 22:56
Wyświetl profil

Rejestracja: 2008-05-20, 08:53
Posty: 108
Post 
A jeśli trzeba usunąć rozliczenie pracownika z okresu to najlepiej utworzyć nowy dodatkowy wzorzec. Dodać płacowo do nowego wzorca pracowników, który mają zostać rozliczeni w okresie, a następnie we właściwościach okresu w polu „Rozliczaj wyłącznie pracowników przypisanych do grupy/działu:” ustawić nazwę nowego wzorca.


2009-07-02, 11:18
Wyświetl profil
Ekspert
Ekspert

Rejestracja: 2007-11-16, 14:41
Posty: 92
Pomógł: 4
Post usunięcie pracownika na liście
Moi mili,
Sprecyzujmy o co chodzi. Ja zrozumiałam, że pracownik miał naliczenia na wynagrodzeniach w danym okresie płacowym i została stworzona lista płac przy pomocy narzędzia -listy płac.
Potem okazało się że zmarł i tych naliczeń dla niego nie ma.
Usunięto naliczenia w wynagrodzeniach pracownika , a na liście ( zapisanej w bazie) nadal sobie tkwi. Moja instrukcja dotyczy takiej sytuacji.
Pozdrawia,
Iwona


2009-07-02, 19:53
Wyświetl profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w temacie   [ Posty: 7 ] 
   Podobne tematy   Autor   Odpowiedzi   Odsłony   Ostatni post 
Na tym forum nie ma nowych nieprzeczytanych postów. Załączniki Nie widać list płac w oknie listy płac

w Programy Kadrowo Płacowe

karol

0

5045

2022-02-16, 16:30

karol Wyświetl najnowszy post

Na tym forum nie ma nowych nieprzeczytanych postów. czy można usunąć z listy Fakturę i WZ?

w Programy Handlowe

anfan

6

5788

2013-07-16, 09:04

anfan Wyświetl najnowszy post

Na tym forum nie ma nowych nieprzeczytanych postów. Załączniki Jak żle wpisanego pracownika usunąć ???

w Programy Kadrowo Płacowe

ANULKA210

3

2875

2011-01-26, 01:01

wrob Wyświetl najnowszy post

Na tym forum nie ma nowych nieprzeczytanych postów. Import listy płac.

w Programy Księgowe

lech206

1

2862

2013-07-04, 12:25

wrob Wyświetl najnowszy post



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Support forum phpbb by phpBB Assistant