Re: Błąd przy wylogowywaniu użytkownika - Handel Forte 2008.
arturb pisze:
Niekiedy na różnych stacjach i różnych użytkownikach pojawia się błąd i nie da się zamknąć normalnie Symfonii tylko trzeba ją zamknąć w menadżerze zadań w procesach. Zauważyłem że występuje to przy dłuższym czasie bezczynności na Symfonii.
Pewnie to coś związanego z MSDTC. Jak trzeba wogóle poprawnie skonfigurować to MSDTC żeby dobrze rozmawiało na serwerze i klientach ?
Nie byłbym takie pewien czy to wina MSDTC. Jak dla mnie brak przesłanek.
Żeby coś powiedzieć trzeba zajrzeć do logów S.Common. Logi zakodowane. Logi potrafi rozkodować Hotline SAGE.
Żeby wykluczyć MSDTC proponuję zrobić test DTC z końcówki na której problem występuje Diagnoserem SAGE'owym ale z wersji 2009 czyli S.C. 2.2.0.4. On znacznie lepiej testuje komunikację... (wystarczy instalacja nowych Commonów i odpalenie Diagnoser.exe z tejże...)
Ja bym jednak źródła problemu upatrywał w innym miejscu.... wróżąc z fusów mogą to być problemy z zapisem/dostępem/uszkodzeniem plików konfiguracyjnych S.Common do których zamykana instancja aplikacji Forte próbuje coś zapisać przy zamknięciu.