Re: 50c konwersja problem
Aktualizuję wersje na bierząco więc to juz z wersji 2.4.
Backup odtważam przez SQL Managment Studio i już po odtwożeniu wersja 50c ktora przecież jeszcze przed chwila była produkcyjna nie potrafi jej dodać. Komunikat jak na początku pisałem , nadal widzidzi uszkodzoną bazę.
Nie dostałem tu odpowiedzi więc zgłosiłem do Sage bład w działaniu programu. Generalnie już dziesiątki razy to robiłem więc byłem zaskoczony. Po prostu gdzieś zapisał sobie jekieś śmiecie i pamieta.
Odpowiedż s Sage jest taka że (na razie gość z BOK mi ją przeczytał bo historia tej wiadomości to następne gówno) trzeba zmienić nazwę bazy (której ? zaraz usiądę i przetestuje.)
ps. a teraz historia zgłoszenia. Zgłosiłem błąd na ichniejszaego emaila. Po kilku dniach dostałem odpowiedź
Szanowni Państwo,
Państwa zgłoszenie zostało zamknięte.
Korzystając z eBOK, mogą Państwo w każdej chwili zaktualizować otwarte zgłoszenie oraz sprawdzić jego status.
Instrukcja założenia konta w eBOK znajduje się w Centrum Wiedzy
Ta wiadomość została wygenerowana automatycznie. Prosimy na nią nie odpowiadać.
Jeśli zajdzie potrzeba przesłania dodatkowych informacji, prosimy o wysyłanie ich na mail:
PL-Finanse@sage.com, koniecznie pamiętając o umieszczeniu numeru #14681001 w temacie.
Pozdrawiamy
Dział Wsparcia Technicznego Produktu
no to sobie wszedłem i założyłem to konto w eBOK dostałem linka z aktywacyjnego i okazało się że link nie działa.
bo to zadzwoniłem do BOK
trochę się nie mogłem dogadać z nimi ale w końcu okazało sie że muszę wysłać papierowe zgłoszene do BOK
oni mi przysyłają jakieś zaproszenie i dopiero zakładam konto
no to dostałem zaproszenie odpaliłem konto a tam napis
Strona elektronicznego Wsparcia Technicznego Produktu dostępna jest tylko dla uprawnionych użytkowników eBOK.
i nadal nie mogę przeczytać odpowiedzi.
no to dzwonię do eBOk
i goś mi mówi kiedy założyłem konto , no to ja że nie dawno
na to on, że w takim razie muszę czekać do 19 bo im coś sie tam synchronizuje i po 19 bedę widział zgłoszenie
ok
pytam czy może mi przeczytać odpowiedź
no , nie ma takich uprawnień
i to samo twierdziło 3 słownie trzech innych konsultantów z którymi gadałem
ok
następnego dnia wchodzę do eBOK i czytam
Strona elektronicznego Wsparcia Technicznego Produktu dostępna jest tylko dla uprawnionych użytkowników eBOK.
dzwonię do BOK
odbiera następny konsultant
ten dla odmiany twierdzi, że ma dostęp do moich zgłoszeń (inni też mają tylko może nie wiedzą albo nie wiedzą jak do nich wejść)
no i to prawda bo czyta moje zgłoszenia i odpowiedzi
natomiast twierdzi że ja nie bedę miał do nich dostępu dopuki nie wykupie czegoś tam za co mu grzecznie podziękowałem (ani złotówki więcej )
był miły , przeczytał mi dopowiedź (właśnie o zmianie zazwy bazy, bez innych szczegułów)
skontaktował się z człowiekiem który to pisał i obiecał że tamtem ma mi wysłć odpowiedź na meila
na razie się nie skontaktował
zapytałem go jeszcze czy np. takie zmiany jak w CIT8 gdzie trzeba było klepać je ręcznie do każdej bazy załatwia z automatu jakiś ich sage asystent albo cioś innego ale nie wiedział
(poprzedni konsultanci też nie wiedzili ale mieli sie dowiedzić ale ... zapomnieli)
Zamierzam wystosować pismo do zarządu o zwrot kilku tysięcy zł za wprowadzanie takich zmian. Tak mi to wychodzi z roboczogodzin i dla 50c i w kadrach było podobnie.
Może ktoś się chce podpiąc?
Nie chce im się robić exe ka to ich sprawa.
I chyba jednak zmienię dostawcę bo to już przeszło wszelkie granice.
Może za comarcha zapłacę wiecej ale to i tak wyjdzie na jedno a będę miał mniej nerwów.
pz