Nie można utworzyć bezpiecznego kanału SSL/TSL
Witam,
Podczas próby sprawdzenia rachunku bankowego kontrahenta (Menu Kartoteki
Kontrahenci->Edycja Kontrahenta-> zakładka Parametry) na tzw. Białej Liście. Wyświetla się komunikat: Nie można sprawdzić rachunku bankowego kontrahenta. Żądanie zostało przerwane: Nie można utworzyć bezpiecznego kanału SSL/TSL. Jak rozwiązać ten problem?
Instalacja programu na jednym komputerze (serwerze), reszta jako stacje robocze (błąd pojawia się tylko na jednej stacji roboczej).
Wersja programu: Sage Symfonia 2.0 Handel 20.10.6.1
Wiem, że Ministerstwo Finansów zmieniło wersję protokołu komunikacyjnego, na wersję TLS 1.2 i w związku z tym sprawdzałem ustawienia systemu zgodnie z poradnikiem Microsoft:
https://support.microsoft.com/pl-pl/hel ... cols-in-wi.
Wg tego opisu wszystko jest ok, a Handel i tak nie działa. Proszę o pomoc.