Problem z wejściem do ERP, KIP i s50c
Witam,
Wszystkie programy w najnowszych wersjach - przy wejściu do każdego od rana podobny problem, choć, żeby było ciekawiej, dla każdego modułu komunikat zupełnie inaczej sformułowany. Np przy wejściu do Administracji:
Cytuj:
Problem
Błąd: Uruchomienie aplikacji nie powiodło się
Informacje dla użytkownika:
[i]: - Nie można było zsynchronizować czasu z żadnym zaufanym źródłem czasu. Zaleca się udostępnienie choć jednego ze źródeł czasu opisanego w wymaganiach systemu lub świadome wyłączenie synchronizacji w konfiguracji. Dalsze działanie aplikacji nie będzie możliwe do momentu usunięcia usterki. W przeciwnym wypadku, dane firmy mogłyby ulec uszkodzeniu.
[i]: - Rozpoczęcie synchronizacji czasu systemu. Aktualny czas lokalny komputera: '2019-11-05 10:22:55.035', systemu: '2019-11-05 10:22:55.035', przesunięcie: '00:00:00'
[x]: - Synchronizacja czasu systemu zakończyła się błędem. Aktualny czas lokalny komputera: '2019-11-05 10:22:55.754', systemu: '2019-11-05 10:22:55.754', przesunięcie: '00:00:00'
Szczegóły techniczne:
[x]: - Konstruowanie okna głównego aplikacji
[x]: - Uruchamianie aplikacji
[x]: - Uruchamianie instancji obiektów wspólnych
[x]: - Synchronizacja czasu
[x]: - FTimeManagement._Synchronize
[x]: - FTimeManagement.SyncTimeWithGlobalConfigServer
[x]: - FTimeManagement.SyncTimeWithTimeServer
[x]: - FTimeManagement.SyncTimeWithLocalBroadcast
[x]: - FTimeManagement.SyncTimeWithExternalProvider
[x]: - FTimeManagement.SyncTimeWithDomainController
przy Kadrach, bardziej lakoniczny:
Cytuj:
Brak połączenia z Internetem.
.... a Internet normalnie jest.
Klient Windows 10, w zasadzie instalacja lokalna, bez Serwera Konfiguracji globalnej...
Do żadnego programu nie da się wejść...
Ktoś może ma coś podobnego?
pozdr
/irek