|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 9 ] |
|
Dodatkowa kolumna w zestawieniu obrotów kont w FiK
Autor |
Wiadomość |
kubak
Rejestracja: 2009-04-09, 12:18 Posty: 5
|
Dodatkowa kolumna w zestawieniu obrotów kont w FiK
Witam,
Potrzebuję dodać w aplikacji Finanse i Księgowość do raportu zestawienia obrotów konta aktywnych nową kolumnę, która dla zespołu 4 (koszty) zliczać będzie dla każdego wiersza (każdego konta) sumę wartości pozycji "Kwota Ma" z każdego dokumentu związanego z każdym zapisem na danym koncie (wierszu).
Nie wiem jak w raporcie "Konta aktywne - graficzny" dostać się do wartości "Kwota Ma" z dokumentów związanych z danym kontem. Jak w ogóle uzyskać listę tych dokumentów? Czy to jest możliwe przez AMBasic? Czy jest jakiś innym raport w FiK w którym dzieje się coś podobnego i można sobie to podejrzeć? Nic niestety takiego sam nie znalazłem.
Pozdrawiam,
JK
|
2009-04-09, 13:45 |
|
|
Autor |
Wiadomość |
Mix-soft.pl
|
|
|
marek_krakow
Rejestracja: 2009-01-22, 00:03 Posty: 21 Pomógł: 1
|
Re: Dodatkowa kolumna w zestawieniu obrotów kont w FiK
kubak pisze: Witam,
Potrzebuję dodać w aplikacji Finanse i Księgowość do raportu zestawienia obrotów konta aktywnych nową kolumnę, która dla zespołu 4 (koszty) zliczać będzie dla każdego wiersza (każdego konta) sumę wartości pozycji "Kwota Ma" z każdego dokumentu związanego z każdym zapisem na danym koncie (wierszu).
Nie wiem jak w raporcie "Konta aktywne - graficzny" dostać się do wartości "Kwota Ma" z dokumentów związanych z danym kontem. Jak w ogóle uzyskać listę tych dokumentów? Czy to jest możliwe przez AMBasic? Czy jest jakiś innym raport w FiK w którym dzieje się coś podobnego i można sobie to podejrzeć? Nic niestety takiego sam nie znalazłem.
Pozdrawiam,
JK
ty potrzebujesz zestawienia z kont, czy zapisów na koncie, bo jeżeli z zapisów to nie tędy droga.
|
2009-04-09, 15:35 |
|
|
wrob
Ekspert
Rejestracja: 2008-04-18, 18:52 Posty: 5169 Pomógł: 59
|
Tak - mozesz sobie bez problemu napisac taki raport w ambasicu ktory zbierze konta zapisy albo co tam jescze potrzebujesz.....
Mozesz tez go np napisac w Excelu w VBA - pobierajac dane z FK za pomocą modułu ITG.
NIe do końca rozumiem twoj opis co chcesz wyciagnac - ale tyle co zrozumialem z opisu to nie ma chyba podobnego raportu w FK
|
2009-04-09, 18:38 |
|
|
kubak
Rejestracja: 2009-04-09, 12:18 Posty: 5
|
Tak naprawdę to potrzebuję sum wartości brutto zapisów na "czwórkach".
Wiem, że w FiK nie jest to proste, bo pozycje na dokumencie księgowym mogą być zapisywane na różnych kontach, a kwota brutto wyświetlana wśród danych dokumentu nie uwzględnia tego podziału (jest jedna kwota brutto, nierozbita), ale mogę przyjąć założenie w przypadku moich danych że takiego przypadku nie ma - tzn. na przykład wszystkie pozycje faktury VAT zapisywane są na jednym koncie (na jednej "czwórce") plus oczywiście podatek VAT zapisywany jest na koncie podatkowym (na "dwójce").
Nie wiem jak się zabrać do takiego raportu w ambasic, bo nie znalazłem nic podobnego w systemie.
Przepraszam za laickie pytanie - moduł ITG jest bezpłatny? Gdzie można coś o nim poczytać?
|
2009-04-10, 00:27 |
|
|
wrob
Ekspert
Rejestracja: 2008-04-18, 18:52 Posty: 5169 Pomógł: 59
|
Tak ITG jest bezpłatne, sciagnac mozesz tutaj: ITGP2009
Z dokumentacja jest gorzej :(
Co do sum wartosci brutto na 4x to rozumiem ze masz np 2(wieceij) zapisy na 4x i chcesz proporcjonalnie dorzucic do nich kwote VAT.
To mozna zrobić, ale problem sie zacznie kiedy jeden z zapisów na 4x bedzie na 7% a drugi na 22% bo wtedy juz nie mozesz w proporcji do wartosci zapisu wrzucic, a metody dowiedzenia się ktora 4x ma jaki vat to za bardzo nie masz - tzn przy 2 pozycjach masz (mozesz porównac kwoty w rej VAT) ale 3 i wiecej to co zrobisz?
A tak z ciekawości po co wogole takie zestawienie 4x brutto? Ma ono jakis sens praktyczny?
|
2009-04-10, 02:14 |
|
|
kubak
Rejestracja: 2009-04-09, 12:18 Posty: 5
|
Sprawa jest prostsza: nie potrzebuję rozbijać podatku VAT, wystarczy mi wyciągnięcie całej sumy brutto z poszczególnych dokumentów.
Co do celowości - dobre pytanie. Jest ono potrzebne do rozliczania dotacji instytucji pozarządowej, która niestety rozlicza kwoty brutto, nie netto.
Pozdrawiam,
JK
|
2009-04-10, 10:52 |
|
|
wrob
Ekspert
Rejestracja: 2008-04-18, 18:52 Posty: 5169 Pomógł: 59
|
To moze po prostu wybrac z listy te dokuemnty które zawieraja interesujace nas 4x - i sobie wydrukowac zestawienie dokumentów, mozna tez takie dokumenty znacznikować przy wprowadzniu, mozna np nadawać ceche interesujacym zapisom na kontrahencie i zestawiac wg cech - i jescze pare innych pomysłow :)
|
2009-04-10, 14:04 |
|
|
kubak
Rejestracja: 2009-04-09, 12:18 Posty: 5
|
Próbuję przez ITG.
Ściągnąłem, zainstalowałem. Rozumiem, że ITG działa jak obiekt COM, tak?
Jak dobrać się do tego obiektu z Excela? Jak go tam zarejestrować, jak dodać do Excela, żeby był widoczny z VBA?
Czy możesz/możecie podać kod w stylu "Hello world"? Np. taki który będzie łączył i rozłączał się z bazą danych?
Pozdrawiam,
JK
|
2009-04-24, 01:59 |
|
|
wrob
Ekspert
Rejestracja: 2008-04-18, 18:52 Posty: 5169 Pomógł: 59
|
Chyba dokumentacja do itg jest z opisem poufne - tylko dla partnerów :(
Ale zawsze mozna odwrotnie - czyli z ambasica wywolać excela (poleceniem dispatch) i go wypelnic :)
|
2009-04-24, 12:40 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 9 ] |
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości |
|
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|
|