Dzięn dobry. Po aktualizacji bazy do wersji FK 2019 niektóre z baz nie otwierają się (po translacji). Błąd: Inicjalizacja systemu zabezpieczeń nie powiodła się. Zdarzenie nr: 606
Jest na to jakieś lekarstwo? PSQL 11. Klucz sprzętowy. Z góry dziękuje za pomoc. G.
Spróbuj ponownie zrobić konwersję jednej z tych baz (z kopii przed konwersji) i sprawdź, czy zadziała.
2018-06-21, 09:07
mhath
Rejestracja: 2011-01-13, 18:58 Posty: 24
Re: Problem po altualizacji do FK2019
Tak. Po odwtworzeniu z kopii jest ok. Ale chodził o to, że kopia była zrobiona dwa dni wcześniej. Przy konwersji księgowa nie zrobiła i dwa dni w plecy:). Dlatego szukam przyczyny tego zjawiska.
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 37 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników