|
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 3 ] |
|
MKP 2018a nie włącza się po aktualizacji Win10 do 1803
Autor |
Wiadomość |
slavo_s2k
Rejestracja: 2010-02-13, 17:08 Posty: 176 Pomógł: 2
|
MKP 2018a nie włącza się po aktualizacji Win10 do 1803
Mam problem, który początkowo wiązałem z awarią systemu, ale w końcu doszedłem do wniosku, że problem leży po stronie nowej aktualizacji Windowsa 10 do kompilacji 1803. W momencie włączania i próby zalogowania do firmy w MKP program chwilę "pomyśli" i znika, zamyka się całkowicie bez żadnego komunikatu, tak samo na bazie firmy jak i bazie demo. Najpierw myślałem, że to usterka systemu, bo żadne reinstalacje programu nie pomagały. Zreinstalowałem system i wszystko było ok, puki system znowu nie pobrał aktualizacji z 1709 do 1803, program znowu przestał działać. Cofnięcie aktualizacji naprawiło problem, ale ponowna aktualizacja i znowu problem. Zrobiłem eksperyment i na innym komputerze objaw jest identyczny, czyli ewidentnie problem MKP 2018a. Ktoś znalazł rozwiązanie problemu??
|
2018-05-08, 20:09 |
|
|
Autor |
Wiadomość |
Mix-soft.pl
|
|
|
Beata.B
Rejestracja: 2016-09-27, 10:35 Posty: 157 Pomógł: 35
|
Re: MKP 2018a nie włącza się po aktualizacji Win10 do 1803
|
2018-05-09, 10:54 |
|
|
iredy
Rejestracja: 2009-04-20, 07:37 Posty: 271 Pomógł: 4
|
Re: MKP 2018a nie włącza się po aktualizacji Win10 do 1803
Witam, Pod podanym linkiem nie ma takiej informacji, ale wygląda na to, że problem występuje również w ERP. Na szczęście podane rozwiązanie również zadziałało, na razie na jednym stanowisku, ale mam nadzieje, że na pozostałych również zadziała... :)
pozdr /irek
|
2018-05-11, 14:03 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 3 ] |
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości |
|
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|
|