mwisek
Rejestracja: 2017-10-11, 13:40 Posty: 1
|
e-dokumenty
Witam, posiadam Handel 2.0 i e-dokumenty 2.0, zainstalowane na serwerze pod win10, stacje robocze działają pod win10. problem jest z wysyłką faktur, domyślnie poczta działa na thunderbirdzie, program nie wysyła faktur z konta pocztowego, które jest ustawione w programie e-dokumenty, tylko z domyślnych kont pocztowych użytkowników (mimo, że właściwe konto jest utworzone), zmiana domyślnego klienta pocztowego na outlook i ustawienie w nim tylko jednego konta (właściwego) nie pomaga, dopiero całkowite odinstalowanie thunderbirda powoduje, że uruchamia się outlook i faktura zostaje wysłana z jedynego konta. czy jest jakiś sposób, żeby zmusić e-dokumenty do poprawnego wysyłania faktur. chyba, że istotą jest to, gdzie leży problem - w e-dokumentach czy w win 10? Proszę o pomoc.
|