|
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 3 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
aga
Rejestracja: 2008-08-29, 12:11 Posty: 59
|
zakup środków trwałych
Witam serdecznie !
Mam pytanko, jak wprowadzać faktury dot zakupu środków trwałych ? Czy konieczne jest zdefiniowanie dokumentu oraz odpowiednio rejestru VAT? Czy są może inne sposoby? Chodzi mi o to, czy można wprowadzać faktury za środki trwałe, jako dokument kosztowy, ale żeby trafiały do rejestru środków trwałych i automatycznie do deklaracji? Może są możliwości powiązania rejestru korekt z odpowiednimi kontami? Co w przypadku, gdy faktura dotyczy zakupu środków trwałych i jednocześnie zakupów pozostałych? Mam bardzo dużo zdefiniowanych dokumentów ze względu na wiele oddziałów i nie chciałabym (jeśli będzie można) tworzyć ich coraz więcej, zwłaszcza jeśli chodzi o koszty. Proszę o pomoc. AGA
|
2009-03-19, 11:31 |
|
|
Autor |
Wiadomość |
Mix-soft.pl
|
|
|
wrob
Ekspert
Rejestracja: 2008-04-18, 18:52 Posty: 5169 Pomógł: 59
|
Zalozyc dodatkowy rejestr vat zakupu typu zakup srodków trwalych.
Dodatkowy dokument nie jest potrzebny, moze byc zwykły FVZ
Jak masz ST i nie ST na jednje fakturze - to dokument wprowadasz normalnie, a w rejestrze vat tego dokuemntu dodajesz drugi zapis, zmieniasz rejestr na ten rej vat SRT i tam dajaesz kwote za SRT, a w pierwszym zapisie oczywiscie wstawiasz tylko kwote za nie SRT :)
|
2009-03-19, 13:30 |
|
|
aga
Rejestracja: 2008-08-29, 12:11 Posty: 59
|
Faktycznie nie jest to problem! Nie zauważyłam możliwości zmiany rejestru w trakcie wprowadzania dokumentu . Niestety - człowiek wiecznie się spieszy i nie ma czasu dokładnie poznać program, a tam wiele rzeczy jest ukrytych. Wielkie dzięki ! Pozdrawiam AGA
|
2009-03-19, 14:50 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 3 ] |
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: AdsBot [Google] i 15 gości |
|
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|
|