Problem z instalacją FiK 2.0
Przy instalacji stacji roboczej mam błąd pliku:
DevExpress.Xpf.Themes.Sage.v15.2.dllKod:
Błąd. Nie można otworzyć pliku. Proszę sprawdzić czy na dysku jest miejsce i czy posiadasz prawa dostępu do kartoteki docelowej. Odmowa dostępu.
Instalacja na serwerze poszła OK.
Podczas instalacji stacji roboczej, wyłączam antywirusy.
Sprawdziłem na serwerze jest plik w tej lokalizacji. Mam do niego pełny dostęp z konta wywołującego instalację na stacji roboczej.
Miejsce docelowe pliku na stacji roboczej jest też dostępne z prawami odczyt zapis (C:\Windows\Microsoft.NET\assembly\GAC_MSIL)
Nazwy katalogów są do 8 znaków.
Udział sieciowy serwera jest zmapowany na literę (nie przez ścieżkę UNC).
Miejsce na dysku serwera i stacji roboczej jest.
Sprawdziłem ze stacji roboczej Windows 7 Pro i Windows 10 Pro.
Wygląda na problem odczytu pliku. Gdy na serwerze zmieniłem nazwę tego pliku błąd był taki sam.