Autor |
Wiadomość |
Mix-soft.pl
|
|
|
wrob
Ekspert
Rejestracja: 2008-04-18, 18:52 Posty: 5169 Pomógł: 59
|
Jaka wersja programu, eksport jakich danych i w jakim formacie?
|
2009-02-09, 16:52 |
|
|
kropka138
Rejestracja: 2009-01-19, 21:46 Posty: 12
|
to jest FiK Start (chyba ze chodzi Ci o dokladniejsza wersje). A eksportowac chcialam faktury
|
2009-02-09, 18:26 |
|
|
darek.007
Rejestracja: 2007-12-13, 23:19 Posty: 367 Pomógł: 2
|
jakiś komunikat?
|
2009-02-19, 15:21 |
|
|
ozdobnia
Rejestracja: 2009-03-03, 16:50 Posty: 8
|
U mnie pojawia się taki komunikat: Wystąpił problem z aplikacją Symfonia: Faktura i Kasa Start i zostanie ona zamknięta. Przepraszamy za kłopoty.
Dzieje się tak za każdym razem gdy wybieram format 3.0
wersja Fik Start, dokumenty sprzedaży
|
2009-03-03, 17:23 |
|
|
kropka138
Rejestracja: 2009-01-19, 21:46 Posty: 12
|
Ja mam tak samo
|
2009-03-04, 00:00 |
|
|
darek.007
Rejestracja: 2007-12-13, 23:19 Posty: 367 Pomógł: 2
|
Czy z firmy DEMO eksport też zamyka program i przeprasza za usterki?
Czy Eksport format 3.0 - FK i MP też powoduje takie błędy?
Prosze podać dokładną wersję programu.
Ja na wersji 2008 w firmie DEMO mam wszystko OK...
|
2009-03-04, 00:08 |
|
|
ozdobnia
Rejestracja: 2009-03-03, 16:50 Posty: 8
|
Dzien dobry,
dziekuję za zainterresowanie pytaniem. Dokładna wersja programu to: Faktura i Kasa Start Wer. 2008 Nielimitowana.
Program zamyka się z informacją o błedzie także w wersji DEMO i także w formacie Eksport format 3.0 - FK i MP
Zgłsiłem problem do pomocy technicznej, ale na razie cisza.
Pozdrowienia!
|
2009-03-04, 11:29 |
|
|
kropka138
Rejestracja: 2009-01-19, 21:46 Posty: 12
|
Wydaje mi sie ze to nie zależy od wersji programu bo ja mam duzo starsza.
Tak jak mowiłam juz wczesniej to ja juz eksportowałam kilka tygodniu temu dane i bylo wszystko wporzadku
|
2009-03-04, 11:39 |
|
|
ozdobnia
Rejestracja: 2009-03-03, 16:50 Posty: 8
|
Chyba już wiem, po prostu zainstalowałem obydwa programy (Fakturę i Kasę Start oraz Małą Księgowość Start w jednym katalogu, po przeinstalowaniu (po uprzednim zrobieniu kopii bezpieczeństwa) problem zniknął, ale nadal nie ma nigdzie w Małej Księgowości Start zaimprotowanych z Faktury I kasy Start faktur ani paragonów...
|
2009-03-06, 12:55 |
|
|
ozdobnia
Rejestracja: 2009-03-03, 16:50 Posty: 8
|
Już wiem, rozwiązanie jest tu: http://forum.mojasymfonia.pl/viewtopic. ... prt+danych Dziękuję wszystkim, którzy mnie i Kropce pomogli rozwiązać ten problem
|
2009-03-06, 13:07 |
|
|
kropka138
Rejestracja: 2009-01-19, 21:46 Posty: 12
|
ozdobnia a robiłas reinstalacje FiK czy MK??
i czy musiałas potem jeszcze raz program rejestrowac??
|
2009-03-06, 15:43 |
|
|
ozdobnia
Rejestracja: 2009-03-03, 16:50 Posty: 8
|
Robiłem (pseudonim to nazwa sklepu mojej żony, ja jej pomagam w sprawach techniczno-formalnych) reinstalację Małej Księgowości Start i skorzystałem z "Kopii bezpiecześńtwa" i "Odtwarzania danych" z menu "Firma". Co do aktywacji to powinienem jeszcze wprowadzić kod, ale to może być związane ze zmianą wersji Małej Księgowości Start z 2008 na 2009, którą także musiałem przeprowadzić gdyż MEDIAMARKT sprzedał mi niekatualną wersję.
|
2009-03-06, 18:25 |
|
|
kropka138
Rejestracja: 2009-01-19, 21:46 Posty: 12
|
Niestetu u mnie nie pomogło. Pojawia mi sie komunikat o takiej treści:
Instrukcja spod"0x7c910e03" odwoluje sie do pamieci pod adresem '0x5f454c55". Pamiec nie moze byc written
|
2009-03-06, 20:55 |
|
|
ozdobnia
Rejestracja: 2009-03-03, 16:50 Posty: 8
|
No to może jeszcze warto spróbować podmienić plik ie.dll. Ja otrzymałem taki od informatyka [...] i podmieniłem w katalogu Faktury i Kasy Start. To częściowo pomogło, a resztę problemów rozwiązała reinstalacja w innym niż Mała Księgowość Start katalogu.
Mogę ten plik przesłać na e-maila (mój adres: adres usunięty przez Administratora)
Ostatnio zmieniony 2009-03-09, 12:42 przez ozdobnia, łącznie zmieniany 2 razy
|
2009-03-09, 11:46 |
|
|