Witam,
Jestem nowym użytkownikiem Symfoni KDP 2007 mam problem, bo nie wiem gdzie zaznaczyć jakim ubezpieczeniom podlega pracownik, szukałam w danych kadrowych, ale nie moge znaleźć :(
Prosze o pomoc
Ubezpieczenia w sensie zdrowotne chorobowe itp czy PZU allianz itp?
To pierwsze to szukaj we wzorcu pracownik etatowy, w edycji klasyfikacji elementów typu wynagrodzenia zasadnicze itp
Domyslnie pracownik etatowy ma dobrze pozaznaczane czemu podlega i nie ma tu koniecznosci zmian
Natomiast w umowach zlecienie itp - przy realizacji takowej mozesz podac jakie ubezpieczenia itp.
A to drugie to sobie trzeba potworzyc takie elementy samemu albo przemianowac z istniejacych potraceń :)
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 7 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników