Uzgodnienia kartotek - problem
Witam,
jest to moja pierwsza wiadomość na tym forum, zatem chciałem się przywitać i od razu przejść do rzeczy
Problem dotyczy Symfonia Finanse i Księgowość oraz Symfonia Handel (w wersji 2013).
po przejściu z micro kernela na pervasive w wersji 10 - wszystko przebiegło pomyślnie.
niestety byłem na dłuższym urlopie podczas którego księgowa niestety nie robiła kopii zapasowej.
Dokonałem synchronizacji kartotek w Handlu poprzez ustawienia
synchronizacja kartotek FK. Niestety zaznaczona była opcja: "Automatyczne uzgadnianie danych kartotekowych". To spowodowało, że nie mogę wysłać żadnego dokumentu z Handlu do FK, pojawia się komunikat "Dokument X nie ma uzgodnionego rejestru bądź ma błędnie uzgodniony".
Próbowałem synchronizacji na wiele sposobów, bez skutku. Również wypróbowałem usunięcie uzgodnień poprzez:
Handel
Kontrahenci
zaznaczyłem wszystkich - wykonaj raport
usuń uzgodnienia z FK
ponowna synchronizacja nic nie dała, wyświetla się dokładnie ten sam komunikat. Po sprawdzeniu kontrahenta w FK i w Handlu ma dokładnie ten sam ID
Serdecznie proszę kolegów o pomoc, niestety nie wiem co można jeszcze zrobić. Potrzebuję punkt zaczepienia.
Niestety cofnięcie się do ostatnich kopii to prawie miesiąc a w tym czasie wprowadzono mnóstwo dokumentów.
Z góry dziękuję za pomoc!