|
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 5 ] |
|
Nie mogę usunąć dokumentów z bufora
Autor |
Wiadomość |
wushu81
Rejestracja: 2012-11-21, 10:41 Posty: 24
|
Nie mogę usunąć dokumentów z bufora
Witam. Mam problem. W sprzedaży, w buforze "zamówienia obce" mam dokumenty (zamówienie) których nie mogę usunąć. Zamówienie jest jako zrealizowane. Gdy chce usunąć , pisze że dokument skojarzony z innym dokumentem. To nie jest żadna faktura, paragon tylko zamówienie, w dodatku w buforze. Jak z tym sobie poradzić?
Dodatkowo mam na te same zlecenia w buforze sprzedaży dokumenty typu paragon lub faktura, których również nie mogę usunąć. Pisze, że dokument nie istnieje. O co chodzi?
Druga rzecz to gospodarka magazynowa. Jak to jest, że jednym zleceniu (zamówieniu obcym) cześć produktów magazynowych jest jako zarezerwowana a część nie? Na jakim etapie się o tym decyduje i przede wszystkim gdzie to zmienić?
pozdrawiam serdecznie
|
2014-03-17, 10:02 |
|
|
Autor |
Wiadomość |
Mix-soft.pl
|
|
|
rafal
Ekspert
Rejestracja: 2007-11-16, 15:08 Posty: 4000 Pomógł: 448
|
Re: Nie mogę usunąć dokumentów z bufora
Opisany problem wymaga diagnozy i zobaczenia na własne oczy. Proponuję kontakt z Ekspertem.
Podczas tworzenia zamówienia program rezerwuje te towary, które są w tym momencie na magazynie. Co chcesz zmienić?
Proszę zadawaj pytania w oddzielnych wątkach.
|
2014-03-18, 13:47 |
|
|
wushu81
Rejestracja: 2012-11-21, 10:41 Posty: 24
|
Re: Nie mogę usunąć dokumentów z bufora
Czyli to przez rezerwacje nie mogę usunąć danego dokumentu, który jest w buforze? Bo innych dokumentów powiązanych z nim nigdzie nie mogę znaleźć. Żadnych WZ, czy innych dokumentów powiązanych.
|
2014-03-18, 15:33 |
|
|
rafal
Ekspert
Rejestracja: 2007-11-16, 15:08 Posty: 4000 Pomógł: 448
|
Re: Nie mogę usunąć dokumentów z bufora
Lub przez jakieś uszkodzenie. Ale to już można stwierdzić patrząc na dane. Sugeruję w tej sprawie kontaktować się bezpośrednio z Ekspertem.
|
2014-03-18, 15:40 |
|
|
krzysiek
Ekspert
Rejestracja: 2007-12-11, 23:18 Posty: 1942 Pomógł: 49
|
Re: Nie mogę usunąć dokumentów z bufora
Sprawna baza nie generuje takich komunikatów. Rezerwacja nic nie blokuje, jak masz zamówienie to je kasujesz a rezerwacja się uwalnia. Jak napisał Rafał baza wymaga diagnostyki, może naprawy. Musi ją zobaczyć ktoś kto wie o co biega. Pewnie najszybciej będzie jakaś usługa zdalna.
|
2014-03-18, 17:29 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 5 ] |
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 32 gości |
|
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|
|