w programie Symfonia Środki Trwałe w wersji 2013.1 prowadzę również ewidencję wyposażenia, wprowadzam dane sprzed paru lat, które było prowadzone w wersji papierowej. Problem pojawił się w momencie, jeżeli nie ma określonej wartości danego wyposażenia (wartość netto środka), jest ona zerowa. Takie element pojawia się jako zamortyzowany, ale nie ma możliwości jego zatwierdzenia. Czy jest jakiś sposób na zatwierdzenie takich środków lub na zlikwidowanie czerwonych wykrzykników?
Wprowadź normalnie z wartością za zakupu/nabycia, a na zakładce "Historia" okienka danego środka wpisz datę rozpoczęcia ewidencji w programie na 01-01-2014 i kwotę umorzenia równą wartości brutto.
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot] i 37 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników