Witam, czy w programie Symfonia Kadry i Płace zaznacza się gdzieś, że pracownik był na szkoleniu (które nie odbywało się w miejscu pracy).Czy w programie słowo "delegacja" oznacza to samo co szkolenie? Czy wówczas powinnam wprowadzić (poprzez kalendarz) delegację, która będzie widoczna w karcie ewidencji czasu pracy? Proszę o podpowiedź, czy ktoś wprowadza do kalendarza informację, że pracownik był na szkoleniu. Z góry dziękuję za pomoc
dziękuję za odpowiedź. A czy w ogóle trzeba zaznaczać szkolenie w ewidencji czasu pracy, czy tylko odnotowuje się szkolenie na liście obecności? Pozdrawiam
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników