Pracownik sam opłacił fakturę vat z prywatnych pieniędzy teraz trzeba mu to oddać. Czy mogę to zrobic za pomocą dokumentu RLZ? Czy do RLZ potrzebuje fakturę zaliczkową czy wystarczy zwykła faktura vat zakup? Wprowadziłam sobie dokument RLZ i jeżeli chodzi o pracownika to wszytko mi się zgadza w rozrachunkach teraz chodzi mi raczej o kontrachenta w rozrachunkach z kontachentem nie ma żadnego śladu że była jakas transakcja. Czy poza RLZ muszę osobno zaksięgować fakturę?
chodzi mi teraz o transakcje pokazujacą rozrachunki z kontrachentem - czyli księgowanie
Wn 234- konto pracownika Ma 202-2-1-x- rozrachunki z dostawcami
Ale jak tak zrobie to to konto pracownika będzie na zero a ja muszę jeszcze rozliczyć WB który mi potwierdzi przelew dla pracownika
Podsumowując chodzi mi o to jak zaksięgować fakturę przy pomocy RLZ żeby na koncie kontrachenta była widoczna ta transakcja? Czy jest to możliwe?
Czy lepiej będzie mi wprowadzić fakturę zakupu w rozrachunkach zrobić nowa transakcja a potem wprowadzić PK gdzie rozliczam zobowiązanie wobec kontachenta a na koncie pracownika robie zobowiązanie?
księgowanie faktury Wn 40x - konto kosztowe Ma 202 - rozrachunki z dostawcami 221 - vat
księgowanie PK Wn 202 -rozrachunki z dostawcami Ma 234 rozrachunki z pracownikami
księgowanie WB Wn 234 -rozr. prac. Ma 130 - rachunek bankowy I właśnie zastanawiam się czy coś takiego mogę zrobić za pomoca RLZ
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników