Witam, chciałabym w jednym okresie w styczniu wypłacić wynagrodzenie np za grudzień (podstawowe) oraz mieć kilka wypłat (pomocniczych), udało mi się stworzyć umowy zlecenia, gorzej mi idzie w premią, ponieważ jak dodaję pracownikowi wzorzec premia to automatycznie taka pozycja pojawia mi się w wynagrodzeniu (podstawowym), a ponadto otwierając pracownika i wybierając zakładkę płace/wynagrodzenia w okresie premia ukazują mi się wszystkie składniki z wynagrodzenia podstawowego :( a ja chciałabym żeby widoczna była tylko premia wraz ze składkami potrąconymi, podatkiem i kwotą do wypłaty. Mam nadzieję, że wszystko jasno opisałam? A i dodam ,że taka sytuacja powtarzała by się co miesiąc, czyli osobno wypłacana pensja zasadnicza a osobno premia. Z góry dziękuje ze wszelkie sugestie.
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników