|
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 4 ] |
|
księgowość spółdzielni socjalnej
Autor |
Wiadomość |
iredy
Rejestracja: 2009-04-20, 07:37 Posty: 271 Pomógł: 4
|
księgowość spółdzielni socjalnej
Witam,
Jak w temacie - czy ktoś z szanownych Forumowiczów miał może do czynienia z wykorzystaniem Symfonii w warunkach tzw. spółdzielni socjalnej? To dość efemeryczny twór, niezobligowany niby do prowadzenia pełnej księgowości (przy pewnych limitach kwotowych), zaś przy zakładaniu firmy w FKP widzę tylko Spółdzielnię jako formę prawną, socjalnej jakoś nie znalazłem - zatem jeszcze raz pytanie - czy ktoś może próbował?
pozdr
irek
|
2011-11-02, 14:34 |
|
|
Autor |
Wiadomość |
Mix-soft.pl
|
|
|
wrob
Ekspert
Rejestracja: 2008-04-18, 18:52 Posty: 5169 Pomógł: 59
|
To co wybierasz przy zakladaniu ma tylko wplyw na wygenerowany wzorocowy plan kont - wiec wybierasz cokolwiek (najlepiej zblizonego w idei) - i potem juz sobie modyfikujesz konta i bilanse tak jak potzrebujesz.....
Rownie dobrze mozesz wybrac np sp z o.o. - po prostu bedziesz mial wiecej do zmiany
|
2011-11-02, 16:07 |
|
|
iredy
Rejestracja: 2009-04-20, 07:37 Posty: 271 Pomógł: 4
|
tak, wiem. Chodziło mi m.in. o to, czy taki jakiś typowy właśnie dla tego rodzaju podmiotu plan kont mogę sobie od razu wygenerować. Pytanie jest jednak nieco szersze niż tylko o plan kont - spółdzielnie socjalne mają jakąś charakterystyczną księgowość - nie są zoblogowane do prowadzenie stricte pełnej księgowości. Właśnie jestem w trakcie zbieranie wszelkich informacji nt temat.
/pozdr
irek
|
2011-11-02, 16:19 |
|
|
helperman
Rejestracja: 2011-04-17, 21:24 Posty: 78
|
Hej.
Robert dobrze to ujął.. To jaką formę wybierzesz nie ma znaczenia...
Najważniejsza jest konfiguracja programu i jego późniejsza obsługa.
Program jest dla "mas" - niezbyt dobre słowo, tzn., że można go dostosować do praktycznie każdej działalności.
Kilka lat doświadczenia we wdrażaniu pokazały, że równie dobrze można stosować go w firmach typowo handlowych ale też i bodżetówkach i tym pochodnych.
Najciekawszym wdrożeniem, jakie pamiętam - była to hybryda budżetówki z handlówką.
Organizacja (bo można to tak nazwać) była zmuszona do prowadzenia nazwijmy to: podwójnej księgowości i rozliczać się wg. struktur sprzedaży ale też w powiązaniu z dyscyplinami opartymi na paragrafach.
Długo by można na ten temat pisać.
Jak wspomniałem ważny jest pomysł na plan kont i umiejętne prowadzenia księgowości.
Pamiętaj, że do takich rozwiązań jak twoje zawsze można dopisać dodatkowe funkcje, raporty, zestawienia - niestandardowe w programie, które umożliwią wyciągnięcie danych w sposób jaki będzie potrzeba.
Pozdrawiam
|
2011-11-04, 01:48 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 4 ] |
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości |
|
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|
|