Czy jest możliwe utworzenie raportu o kończonych się umowach o prace w kadrach i płacach?Np. po zalogowaniu się użytkownik widzi ze temu czy tamtemu pracownikowi konczy sie umowa o prace?
Sam raport analizujacy takie sytuacje jest latwo zrobic - gorzej jest z jego kazdorazowym automatycznym uruchomieniem.
Mozna tez pomyslec czy nie zrobic tego zdarzeniami.
2011-08-29, 15:27
anna.k
Rejestracja: 2009-02-05, 19:52 Posty: 103
A jak by tak opisać jak zrobić ten raport zdarzenia ?
:) Niestety opis jak go zrobic moze byc tylko lakoniczny - przeanalizowac jakikolwiek inny raport ktory np drukuje liste wartosci kadrowych - i w nim pozmieniac tak aby porownywal powiedzmy date zakonczenia umowy o prace z dzisiejsza data......
2011-09-07, 18:00
greg_123
Rejestracja: 2009-08-31, 15:05 Posty: 63
Proponuję dodać w zestawy elementów\dane pracownika nowy zestaw i umieścić w nim element koniec umowy, później sortować pracowników wdg tego nowego zestawu.
Drugie rozwiązanie to ustawienie widoku na element zgrupowany właśnie 'koniec umowy' i dodanie go do nowej listy płac.
Wykonanie raportu lista płac ze składnikiem widok na element da pożądany efekt.
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników