|
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 4 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Jona
Rejestracja: 2011-04-21, 10:56 Posty: 8
|
macierzyński
Pytanko dotyczące zasad naliczania macierzyńskiego w wersji 2010.1.b. Program mimo że pracownica dopiero od końcówki miesiąca jest na macierzyńskim liczy mi wszystkie składki ZUS jakby była na nim cały miesiąc. Jakby urlop wypoczynkowy na jakim była oraz dwa dni pracy traktował jako urlop macierzyński. Wyliczyłam wszystko ręcznie ale na przyszłość wolałabym to poprawić tak aby było jak należy. Gdzie szukać błędu???
|
2011-08-17, 08:45 |
|
|
Autor |
Wiadomość |
Mix-soft.pl
|
|
|
wrob
Ekspert
Rejestracja: 2008-04-18, 18:52 Posty: 5169 Pomógł: 59
|
Masz oddzielny okres na ten macierzynski?
|
2011-08-17, 12:56 |
|
|
Jona
Rejestracja: 2011-04-21, 10:56 Posty: 8
|
nie mam. chciałam zrobić na jednej liście płac część dni to urlop wypoczynkowy, dwa dni pracy i 3 dni urlop macierzyński. Niby jak mam zrobić jedną listę na dwóch okresach??? Jeszcze tak nie robiłam.
|
2011-08-17, 14:09 |
|
|
wrob
Ekspert
Rejestracja: 2008-04-18, 18:52 Posty: 5169 Pomógł: 59
|
To juz pare razy bylo na forum opisane - uzyj szukaj
|
2011-08-17, 14:55 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 4 ] |
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 11 gości |
|
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|
|