Witam,
mam problem z raportami w programie Symfonia Faktura 2009.
Chodzi o raporty wykonywane z okienka kontrahenta : "raport płatności za okres" (na wydruku byłby potrzebny opis dokumentu (KP)) lub o raport "Lista pieniędzy" żeby miał podsumowania wartości.
Bardzo proszę o poradę, czy można to w jakiś prosty sposób wykonać.
Potrzebuję raport, który dla danego kontrahenta będzie drukował numery KP, opisy wprowadzone dla tego dokumentu, kwoty, oraz podsumowania na końcu za dany okres czasu.
Podglądałam trochę raport Zestawienia i widzę, że bierze te dane, które są na ekranie.
Nie wiem jak dołożyć nowe lub podsumowanie.
Tego to nie zmodyfikujesz tak latwo zeby dodac dane ktore nei sa na ekranie - szybciej bedzie napisac sobie wlasny raport do tego - albo podpiac sie do bazy np excelem i tam go zrobic
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników