|
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 7 ] |
|
jak usunąc pracownika z listy płac
Autor |
Wiadomość |
jjjustyna
Rejestracja: 2009-02-18, 22:29 Posty: 30
|
jak usunąc pracownika z listy płac
jak usunąć pracownika z listy płac ? Pomózcie !!!
|
2009-07-01, 13:25 |
|
|
Autor |
Wiadomość |
Mix-soft.pl
|
|
|
barnie
Ekspert
Rejestracja: 2008-04-07, 13:26 Posty: 208 Pomógł: 2
|
a dlaczego?
|
2009-07-01, 13:36 |
|
|
jjjustyna
Rejestracja: 2009-02-18, 22:29 Posty: 30
|
bo zmarł i nie mozemy wypłacic mu wynagrodzenia w danym okresie rozliczeniowym. Rodzina dostarczyła wszystkie dokumenty i wypłacimy im dopiero teraz tj. w lipcu, dlatego chce usunąc go z listy czerwcowej a umieścic na liście lipcowej.
|
2009-07-01, 13:46 |
|
|
anna.k
Rejestracja: 2009-02-05, 19:52 Posty: 103
|
Jeżeli jest nadal waszym pracownikiem tylko nie chcecie aby był na liście płac, zaznaczyć wszystkich pracowników prócz tego ktr ma nie być i zrobić raport dla zaznaczonych
_________________ anna.k
|
2009-07-01, 13:47 |
|
|
miwona
Ekspert
Rejestracja: 2007-11-16, 14:41 Posty: 92 Pomógł: 4
|
usuwanie pracownika z listy
rozumiem że chodzi o pracownika umieszczonego na liście płac przy użyciu ikony Listy płac ( listy zapisywanej w bazie)
Stajemy w oknie listy płac na naszej liście -wybieramy właściwości a następnie u dołu tworzenie.Zaznaczamy ręczna modyfikacja listy płac.
Nastepnie na liście pracowników rowijamy pracownika ( plus) stajemy na okresie pod nazwiskiem i usuń. Potem stajemy na nazwisku i tez usuń. I już
Prawda , że proste :):)
|
2009-07-01, 22:56 |
|
|
MG
Rejestracja: 2008-05-20, 08:53 Posty: 108
|
A jeśli trzeba usunąć rozliczenie pracownika z okresu to najlepiej utworzyć nowy dodatkowy wzorzec. Dodać płacowo do nowego wzorca pracowników, który mają zostać rozliczeni w okresie, a następnie we właściwościach okresu w polu „Rozliczaj wyłącznie pracowników przypisanych do grupy/działu:” ustawić nazwę nowego wzorca.
|
2009-07-02, 11:18 |
|
|
miwona
Ekspert
Rejestracja: 2007-11-16, 14:41 Posty: 92 Pomógł: 4
|
usunięcie pracownika na liście
Moi mili,
Sprecyzujmy o co chodzi. Ja zrozumiałam, że pracownik miał naliczenia na wynagrodzeniach w danym okresie płacowym i została stworzona lista płac przy pomocy narzędzia -listy płac.
Potem okazało się że zmarł i tych naliczeń dla niego nie ma.
Usunięto naliczenia w wynagrodzeniach pracownika , a na liście ( zapisanej w bazie) nadal sobie tkwi. Moja instrukcja dotyczy takiej sytuacji.
Pozdrawia,
Iwona
|
2009-07-02, 19:53 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 7 ] |
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości |
|
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|
|