|
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 6 ] |
|
Błąd nr 161 - Klucz licencyjny osiągnął maksymalny limit
Autor |
Wiadomość |
penarth
Rejestracja: 2016-11-02, 14:16 Posty: 11
|
Błąd nr 161 - Klucz licencyjny osiągnął maksymalny limit
Witam,
W firmie mamy Sage Symfonia 2.0 Handel 2020 Po ostatniej aktualizacji wyskakuje nam: Błąd nr 161 - Klucz licencyjny osiągnął maksymalny limit połączeń. Licencję mamy wykupioną na 7 stanowisk, a uruchomić możemy tylko 5, gdy chcemy uruchomić kolejne wyskakuje błąd.
Program mamy w najnowszej wersji, a po instalacji zrobiliśmy aktywację.
Poproszę o sugestie.
|
2019-09-13, 14:26 |
|
|
Autor |
Wiadomość |
Mix-soft.pl
|
|
|
a.f
Rejestracja: 2019-02-01, 10:26 Posty: 126 Pomógł: 15
|
Re: Błąd nr 161 - Klucz licencyjny osiągnął maksymalny limit
Z klucza trzeba usunąć jakiś stary numer licencji.
|
2019-09-13, 14:32 |
|
|
a.f
Rejestracja: 2019-02-01, 10:26 Posty: 126 Pomógł: 15
|
Re: Błąd nr 161 - Klucz licencyjny osiągnął maksymalny limit
(1)
Niestety w poprzednim udzieliłem błędnej porady, bo źle zrozumiałem sprawę. Twój przypadek powstaje wtedy, gdy wylogowujesz się na stacji roboczej, a serwer kluczy tego nie odnotowuje i dalej widzi stację jako zalogowaną. Serwer kluczy instaluje się jako usługa, więc wydaje się, że rozwiązanie problemu polega na jej zatrzymaniu i ponownym uruchomieniu, jak nikt nie pracuje.
|
2019-09-14, 07:03 |
|
|
a.f
Rejestracja: 2019-02-01, 10:26 Posty: 126 Pomógł: 15
|
Re: Błąd nr 161 - Klucz licencyjny osiągnął maksymalny limit
|
2019-09-14, 08:53 |
|
|
KspHP
Rejestracja: 2018-07-06, 13:08 Posty: 3
|
Re: Błąd nr 161 - Klucz licencyjny osiągnął maksymalny limit
Mam podobny problem z błędem 161. Chciałem skorzystać z narzędzia "Repair", w tym celu uruchomiłem PSQL Control Center i z menu Tools wybrałem License Administrator. Wyświetliło mi się okno, w którym pojawiła się tylko nazwa serwera. Pole informacji o produkcie, jego klucz, status jest puste (wcięło). Czy mogę to jakoś odzyskać, czy mam ponowić instalację i aktywację ?
_______________ Program FiK 2020 PSQL 12
|
2019-12-13, 13:33 |
|
|
KspHP
Rejestracja: 2018-07-06, 13:08 Posty: 3
|
Re: Błąd nr 161 - Klucz licencyjny osiągnął maksymalny limit
Problem rozwiązany, zapomniałem o 90 dniach aktywacji bazy. W moim przypadku pomogło wprowadzenie numeru klucza i jego aktywacja.
|
2019-12-14, 15:11 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 6 ] |
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 10 gości |
|
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|
|