Posty bez odpowiedzi |oraz Aktywne tematy Dzisiaj jest 2024-11-01, 01:53x



Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Błąd nr 161 - Klucz licencyjny osiągnął maksymalny limit 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 2016-11-02, 14:16
Posty: 11
Post Błąd nr 161 - Klucz licencyjny osiągnął maksymalny limit
Witam,

W firmie mamy Sage Symfonia 2.0 Handel 2020
Po ostatniej aktualizacji wyskakuje nam:
Błąd nr 161 - Klucz licencyjny osiągnął maksymalny limit połączeń.
Licencję mamy wykupioną na 7 stanowisk, a uruchomić możemy tylko 5, gdy chcemy uruchomić kolejne wyskakuje błąd.

Program mamy w najnowszej wersji, a po instalacji zrobiliśmy aktywację.

Poproszę o sugestie.


2019-09-13, 14:26
Wyświetl profil
Autor Wiadomość
 



Rejestracja: 2019-02-01, 10:26
Posty: 126
Pomógł: 15
Post Re: Błąd nr 161 - Klucz licencyjny osiągnął maksymalny limit
Z klucza trzeba usunąć jakiś stary numer licencji.


2019-09-13, 14:32
Wyświetl profil

Rejestracja: 2019-02-01, 10:26
Posty: 126
Pomógł: 15
Post Re: Błąd nr 161 - Klucz licencyjny osiągnął maksymalny limit
Ta wiadomość była pomocna.(1)
Niestety w poprzednim udzieliłem błędnej porady, bo źle zrozumiałem sprawę.
Twój przypadek powstaje wtedy, gdy wylogowujesz się na stacji roboczej, a serwer kluczy tego nie odnotowuje i dalej widzi stację jako zalogowaną.
Serwer kluczy instaluje się jako usługa, więc wydaje się, że rozwiązanie problemu polega na jej zatrzymaniu i ponownym uruchomieniu, jak nikt nie pracuje.


2019-09-14, 07:03
Wyświetl profil

Rejestracja: 2019-02-01, 10:26
Posty: 126
Pomógł: 15
Post Re: Błąd nr 161 - Klucz licencyjny osiągnął maksymalny limit
i drugie rozwiązanie
https://centrumwiedzy.sage.com.pl/Conte ... px?id=8712


2019-09-14, 08:53
Wyświetl profil

Rejestracja: 2018-07-06, 13:08
Posty: 3
Post Re: Błąd nr 161 - Klucz licencyjny osiągnął maksymalny limit
Mam podobny problem z błędem 161. Chciałem skorzystać z narzędzia "Repair", w tym celu uruchomiłem PSQL Control Center i z menu Tools wybrałem License Administrator. Wyświetliło mi się okno, w którym pojawiła się tylko nazwa serwera. Pole informacji o produkcie, jego klucz, status jest puste (wcięło).
Czy mogę to jakoś odzyskać, czy mam ponowić instalację i aktywację ?

_______________
Program FiK 2020
PSQL 12


2019-12-13, 13:33
Wyświetl profil

Rejestracja: 2018-07-06, 13:08
Posty: 3
Post Re: Błąd nr 161 - Klucz licencyjny osiągnął maksymalny limit
Problem rozwiązany, zapomniałem o 90 dniach aktywacji bazy.
W moim przypadku pomogło wprowadzenie numeru klucza i jego aktywacja.


2019-12-14, 15:11
Wyświetl profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w temacie   [ Posty: 6 ] 
   Podobne tematy   Autor   Odpowiedzi   Odsłony   Ostatni post 
Na tym forum nie ma nowych nieprzeczytanych postów. Załączniki Pervasive 9 klucz licencyjny, pomocy.

w Techniczne

snikipaul

5

4114

2016-08-08, 08:27

Jarek75 Wyświetl najnowszy post

Na tym forum nie ma nowych nieprzeczytanych postów. Błąd 161

w Programy Handlowe

Dalien

3

4446

2017-04-26, 09:09

gregg Wyświetl najnowszy post

Na tym forum nie ma nowych nieprzeczytanych postów. FKA 2011 błąd nr 161

w Techniczne

rawnet

2

2703

2021-08-10, 09:22

rawnet Wyświetl najnowszy post

Na tym forum nie ma nowych nieprzeczytanych postów. Załączniki Błąd: Wygasł limit czasu

w Programy Kadrowo Płacowe

suand

3

3736

2009-11-25, 15:31

suand Wyświetl najnowszy post



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Support forum phpbb by phpBB Assistant