|
[Handel Premium 2008.c] Podpis osoby sprzedajacej
Autor |
Wiadomość |
niziok
Rejestracja: 2009-01-26, 16:59 Posty: 27
|
[Handel Premium 2008.c] Podpis osoby sprzedajacej
Witam,
W jaki sposób do wydruku dokumentów wstawić grafikę z podpisem (jpg, bmp, gif itp) w miejsce do tego przeznaczonym? Mowa oczywiście o praktycznie wszystkich dokumentach które da się utworzyć w tym programie czyli najważniejsze to FV, Paragon, WZ, PZ itd. Zależy mi też by podpis dołączany był za każdym razem z automatu
|
2009-09-02, 14:23 |
|
|
Autor |
Wiadomość |
Mix-soft.pl
|
|
|
krzysiek
Ekspert
Rejestracja: 2007-12-11, 23:18 Posty: 1942 Pomógł: 49
|
bez grzebania w raportach się nie obejdzie. Funkcjonalność nie jest dostępna "w standardzie". Chyba, że pracować na wydrukach w RTF, wówczas to 5 min pracy z wklejeniem obrazka do czystego szablonu a od HMP/HMF2009 wszystkie dok także magazynowe można przez RTF przepuszczać. Pozostaje jeszcze kwestia jak powiązać obrazek z użytkownikiem, w raporcie łatwiej, w szablonie pozostawało by zrobić odrębny dla użytkownika - no chyba ze 10 wystawia a jeden sie "podpisuje" ;)
Przy okazji pytanie - jaka jest moc prawna takiego "podpisu" bo wg mnie nijaka.
|
2009-09-02, 15:18 |
|
|
rafal
Ekspert
Rejestracja: 2007-11-16, 15:08 Posty: 4000 Pomógł: 448
|
Na dokumentach sprzedaży :
Raporty → Dokumenty → Dokumenty sprzedaży → Dokument sprzedaży - ramki
Znajdź :
Kod: buf="imię, nazwisko i podpis osoby upoważnionej do\nwystawienia dokumentu" : sPom="sc2" Ponad tym wstaw : Kod: print lf bmp = Bitmap 200,150, KatalogFirmy()+CurrentUser()+"_podpis.bmp" Bitmap #bmp
w katalogu z bazą danych umieść pliki graficzne z podpisami użytkowników o nazwach np. Admin_podpis.bmp - dla użytkownika Admin.
Poeksperymentuj w wartościami Bitmap 200,150, odpowiedzialnymi za wielkość podpisu.
|
2009-09-02, 21:36 |
|
|
krzysiek
Ekspert
Rejestracja: 2007-12-11, 23:18 Posty: 1942 Pomógł: 49
|
Szacun! jak zawsze :)
|
2009-09-02, 22:13 |
|
|
niziok
Rejestracja: 2009-01-26, 16:59 Posty: 27
|
Po zmianie kodu powinienem go zapisać i "wykonać raport" klikając w odpowiedni button? Nie mogę jednak tego zrobić ponieważ pojawia sie komunikat o błędnej składni języka w linijce 19
Prosba tez byście rzucili okiem na kod raportu:
z góry wielkie dzięki
|
2009-09-03, 10:21 |
|
|
rafal
Ekspert
Rejestracja: 2007-11-16, 15:08 Posty: 4000 Pomógł: 448
|
Bardzo dobrze wprowadziłeś zmiany.
Problem z tym że raport wykonujemy z okna dokumentu sprzedaży a nie przez "Wykonaj"
|
2009-09-03, 11:48 |
|
|
niziok
Rejestracja: 2009-01-26, 16:59 Posty: 27
|
Co znaczy z okna dokumentów sprzedaży? Do Raportów mogę tylko wejść z głównego okna?
|
2009-09-03, 13:19 |
|
|
rafal
Ekspert
Rejestracja: 2007-11-16, 15:08 Posty: 4000 Pomógł: 448
|
poprostu wydrukuj fakturę ... :)
|
2009-09-03, 13:32 |
|
|
niziok
Rejestracja: 2009-01-26, 16:59 Posty: 27
|
Na oknie głównym symfonii otwieram Raporty, wchodzę do Dokumenty sprzedaży - ramki i zmieniam kod, potem go zapisuję klikając w Zapisz. Co powinienem dalej z tym zrobić? Przy wydruku nic sie nie zmienia, jest to samo co przed zmianą raportu.
Przepraszam że zanudzam żmędaniem o takie szczegóły, ale nie do końca ogarniam ten program
|
2009-09-03, 13:42 |
|
|
rafal
Ekspert
Rejestracja: 2007-11-16, 15:08 Posty: 4000 Pomógł: 448
|
Rozumiem, że pliki z pospisami są przygotowane, nazwane jak trzeba i umieszczone tam gdzie trzeba.
Jeżeli tak to po wprowadzonych modyfikacjach proponuję wykonać raport "Aktualizacja raportów systemowych". Raport poprosi o podanie katalogu z raportami do aktualizacji.
Na wszelki wypadek proszę podać nazwę nieistniejącego katalogu np:. C:\blablabla\
|
2009-09-03, 14:12 |
|
|
gregor
Rejestracja: 2008-12-14, 15:01 Posty: 56
|
A jak podpis wstawić do dokumentów magazynowych.
|
2009-09-03, 21:31 |
|
|
niziok
Rejestracja: 2009-01-26, 16:59 Posty: 27
|
Dopiero aktualizacja raportów systemowych pomogła
Wielkie dzięki
Przyznaję, że mam jeszcze delikatny problem z samym podpisem, ponieważ nie wiedzieć czemu dubluje mi grafikę i wstawia 2 podpisy obok siebie. Z poziomu pliku graficznego da się wypchnąć drugi poza margines tak by się nie pojawiał na wydruku. Problem też pojawił się z napisem "imię, nazwisko i podpis osoby upoważnionej do wystawienia dokumentu" ponieważ system dzieli to wyrażenie na 3 linijki albo literę "i" z "imienia" przenosi do ramki podpisu osoby odbierającej
Na razie w raporcie zamiast wyrażenia <imię, nazwisko i podpis osoby upoważnionej do wystawienia dokumentu> zastąpiłem "spacją" a tekst wstawiłem do pliku graficznego z podpisem i jest spokój
gregor pisze: A jak podpis wstawić do dokumentów magazynowych.
też się zastanawiam
|
2009-09-03, 21:51 |
|
|
Misiek
Rejestracja: 2008-12-03, 21:11 Posty: 276 Pomógł: 2
|
niziok pisze: gregor pisze: A jak podpis wstawić do dokumentów magazynowych. też się zastanawiam
Panowie/Panie...
Tak na logikę to poprzez analogię - szukasz podobnego tekstu (treść podpisu) w wydruku dokumentów magazynowych i wrzucasz ten sam kawałek co Rafał pisał dot. wstawienia pliku BMP. Ma działać od strzała i nie zapomnijcie o aktualizacji raportów
_________________ Pozdrawiam
Misiek DGTL Rzeszów
|
2009-09-03, 22:16 |
|
|
rafal
Ekspert
Rejestracja: 2007-11-16, 15:08 Posty: 4000 Pomógł: 448
|
niziok pisze: no właśnie tego się domyśliłem, nie wiem tylko w którym raporcie bo w <<Dokumenty magazynowe - ramki>> tego nie zmienisz Raporty → Dokumenty → Dokumenty magazynowe → Wydanie z magazynu → Wydanie z magazynu niziok pisze: P.S. Przy okazji zapytam co zrobić, by po otwarciu Sprzedaży z okna głównego HP2008c dokumenty automatycznie szeregowały się względem daty wystawienia a nie nr dokumentu?
Tak da się to zrobić. Ale to już inny temat więc proponuję zakładanie nowych wątków :)
|
2009-09-04, 09:13 |
|
|
gregor
Rejestracja: 2008-12-14, 15:01 Posty: 56
|
Nie wiem co robię nie tak, ale zamiast podpisu pojawia się zakreślony kwadrat
|
2009-09-04, 09:24 |
|
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 31 gości |
|
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|
|