Czy możliwe jest różne przyporządkowanie pracownika do katalogu w zależności od miesiąca lub okresu płacowego ?
Katalogi są wykorzystywane do stworzenia podsumowań wg działów. Jeżeli jednak pracownik został przeniesiony do innego działu (katalogu), to od tego momentu nie da się prawidłowo wygenerować podsumowań za poprzednie miesiące.
Dane o dziale pamiętane są historycznie. Tak więc robiąc podsumowanie w różnych okresach będzie wyglądało różnie. Używaj podsumowania po danej kadrowej a nie po katalogu.
W takim razie wykonaj to zestawienia za pomocą raportu Lista Płac.
Wybierz grupowanie po elemencie kadrowym Dział.
Zaznacz żeby pokazywał tylko podsumowania.
Dzięki. Rozumiem, że tamten raport nie daje takich możliwości. Pani kadrowa będzie musiała zmienić nawyki. Wychodzi na to, że cały mechanizm katalogów jest "średnio" przydatny.
2009-08-12, 12:32
gregee123
Rejestracja: 2009-06-27, 12:05 Posty: 298
Chciałbym jeszcze wrócić do tematu i zapytać czy jest możliwość wykluczenia wybranych działów z podsumowania analogicznie jak można wykluczac katalogi ?
widać, że nawet nie uruchomiłeś tego raportu.
po wybraniu opcji grupowania po elemencie kadrowym pojawia się okno wyboru elementów, które mają być uwzględnione.
[center] [/center]
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników