krystianx pisze:
Witam,
Mam właśnie ten problem i nie wiem co mam zrobić.
Wygląda to tak że jak zdalnie zaloguje się na serwer to symfonia startuje bez problemu.
Niestety na stacji roboczej jest problem i wyskakuje błąd 3014 związany z komunikcją z bazą Pervasive, błąd z plikiem Amhm.BIN
Co zrobić by ta komunikacja z bazą zadziałała?
Przede wszystkim komunikacja PSQL pracuje na konkretnym porcie.
Samo pingowanie serwera da nam tylko sprawdzenie widoczności i rozpoznawanie interfejsów po nazwie netbiosowej maszyny (ICMP). PSQL pracuje standardowo na protokole TCP/IP port 1583 (chyba, że masz rekonfigurację portów i ruch ten puszczony masz na innym).
To, że zgłasza Ci błąd z plikiem to standard, bo zgodnie z instalacją otwiera go określonym wcześniej motorem bazy danych - tu PSQL.
Powinieneś jeszcze sprawdzić ustawienia bramy, antywirusów i ewentualnie jakiś sniferów jeżeli takowe w sieci działają.
To wszystko co wpływa na pracę owej stacji roboczej.
Ja zawsze zaczynam od wyłączenia wszelkich zabezpieczeń, a w szczególności bramy.
Szczególnie głupi jest pod tym względem Symantec i Wszelkie odmiany Avasta - to oczywiście tylko moje subiektywne oceny mogące nie mieć żadnego wpływu na sytuację jaka występuje u Ciebie.
Powodzonka.