Witam serdecznie, Stan faktyczny: fundacja od sierpnia stała się vatowcem, fundacja organizuje wycieczki. Zainteresowane osoby (tylko osoby fizyczne) wpłacają kwoty odpowiadające określonej wycieczce tym samym deklarują swoją obecność i akceptację regulaminu. Nie wystawiamy faktur ponieważ dla osób fizycznych nie mamy takiego obowiązku. Nie mamy kasy fiskalnej - wszystkie wpłaty są realizowane przez bank. Pytanie do bardziej doświadczonych w temacie usług turystycznych. Jak prawidłowo zaksięgować zaliczki, jak wyliczyć marżę i jak ją wykazać na deklaracji VAT. Czyli jak to technicznie rozwiązać jak księgować w sposób maksymalnie czytelny oraz prosty. Bardzo dziękuję za odpowiedz i pozdrawiam. Tomek
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 50 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników