|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 11 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Oraczus
Rejestracja: 2011-01-06, 22:42 Posty: 14
|
Aktywacja klucza w MK
Witam serdecznie. Rzadko się się tu pojawiam bo zwykle nie mam potrzeby, jednak co kilka lat żona zmusza mnie do pomocy, a ja wtedy szargam sobie nerwy. Do rzeczy: zostaliśmy zmuszeni do zakupu najnowszej wersji MK i przy okazji do wymiany leciwego komputera z XP na nowy z Windows 10 (spytam przy okazji: czy na XP najnowsze wersje Symfonii rzeczywiście nie zadziałają?) Otrzymaliśmy numery seryjne do przeprowadzenia konwersji baz danych w postaci: MKP130-99999 / 1G8DD-aaaaa-aaaaa-aaaaa MKP140-99999 / 1G8DD-bbbbb-bbbbb-bbbbb MKP150-999999 / EZICG-ccccc-ccccc-ccccc MKP160-999999 / JAKUA-xxxxx-xxxxx-xxxxx MKP265-999999 / JAUAU-yyyyy-yyyyy-yyyyy Konwersja poszła sprawnie. Potem zainstalowałem program HKInst.exe i podłączyłem klucz USB, który został prawidłowo wykryty. Wykorzystując numer seryjny z faktury dokonałem aktywacji klucza, a otrzymany kod aktywacyjny wgrałem na klucz. Pytanie brzmi, co teraz powinienem zrobić, bo MK nadal posiada ograniczenia czasowe a w pliku install.ini nie widzę numeru z faktury:
"[MKP] Complete=0 Serial Number=MKP265-999999\JAUAU-3BALU-F5MJ4-846WJ Rodzaj=B Database=A [Serial Number] MKP120=MKP120-99999\1G8DD-iiiii-iiiii-iiiii MKP130=MKP130-99999\1G8DD-aaaaa-aaaaa-aaaaa MKP140=MKP140-99999\1G8DD-bbbbb-bbbbb-bbbbb MKP265=MKP265-999999\JAUAU-yyyyy-yyyyy-yyyyy"
Kilka lat temu udało mi się przez to wszystko jakoś przebrnąć (również z pomocą tego forum), jednak notatki gdzieś zginęły i jestem w kropce. Z góry dziękuję za pomoc.
|
2017-03-07, 20:17 |
|
|
Autor |
Wiadomość |
Mix-soft.pl
|
|
|
krzysiek
Ekspert
Rejestracja: 2007-12-11, 23:18 Posty: 1942 Pomógł: 49
|
Re: Aktywacja klucza w MK
Trzeba aktywować licencję z klucza. Robi się to za pomocą narzędzia "Programowanie kluczy sprzętowych" no i na pewno nie ma co aktywować licencji z numerem 999999, zakładam że posiadasz właściwą licencję bo te "dziewiątki" to numery proforma służące do konwersji i próbnych prac na systemie.
|
2017-03-07, 21:37 |
|
|
Oraczus
Rejestracja: 2011-01-06, 22:42 Posty: 14
|
Re: Aktywacja klucza w MK
Dziękuję Krzysiek za odpowiedź. Jeśli dobrze Cię rozumiem, to zrobiłem wcześniej wszystko tak jak napisałeś: przycisk Aktywuj->wpisany numer seryjny z faktury i wysłany plik karta.xml do działu rejestracji. Otrzymany kod wpisany w pole w pkt.4-ym. Załącznik:
2017-03-08_090255.png [ 11.68 KiB | Przeglądany 4986 razy ]
Ostatnia pozycja na podglądzie to ta najnowsza. A MK wygląda tak: Załącznik:
2017-03-08_090255-2.png [ 6.42 KiB | Przeglądany 4986 razy ]
Poratuj proszę.
|
2017-03-08, 10:16 |
|
|
gregg
Rejestracja: 2016-02-29, 10:32 Posty: 133 Pomógł: 20
|
Re: Aktywacja klucza w MK
Sądząc z numeru w programie, to MKP wciaż jest w wersji 2.0 2016.5, a na kluczu masz wersję 2.0 2017. Instalowałeś program w wersji 2017 podając swój właściwy nr seryjny?
|
2017-03-08, 17:39 |
|
|
Oraczus
Rejestracja: 2011-01-06, 22:42 Posty: 14
|
Re: Aktywacja klucza w MK
To prawda-mam teraz wersję 2016.5. Zainstalowałem też wersję 2017, ale przy instalacji nie podałem s/n (bo takowego nie mam, jedynie na fakturze numer w formie MKP270-xxxxxx), więc program zainstalował się w wersji demo. A w demo nie mogę przekonwertować bazy, więc kompletnie nic nie mogłem zrobić-wróciłem więc do v2016.5. Gdzie popełniłem błąd? Zgłoszenie aktywacji robiłem mając zainstalowaną wersję 2016.5, czy powinienem to zrobić mając wersję 2017, czy to nie ma znaczenia?
|
2017-03-09, 09:35 |
|
|
gregg
Rejestracja: 2016-02-29, 10:32 Posty: 133 Pomógł: 20
|
Re: Aktywacja klucza w MK
Aktywację robisz z klucza, więc program nie ma tu znaczenia - ale żeby firma widziała aktywację, program musi być zainstalowany z właściwymi (tymi które są aktywowane na kluczu) numerami.
|
2017-03-09, 10:26 |
|
|
Oraczus
Rejestracja: 2011-01-06, 22:42 Posty: 14
|
Re: Aktywacja klucza w MK
Niestety, podczas instalacji wersji 2017, po wpisaniu numeru z faktury oraz s/n otrzymany w mailu aktywacyjnym dostaje info, że wprowadziłem niewłaściwe numery :(.
|
2017-03-09, 12:48 |
|
|
gregg
Rejestracja: 2016-02-29, 10:32 Posty: 133 Pomógł: 20
|
Re: Aktywacja klucza w MK
Albo coś jest nie tak z wpisywaniem, wklejaniem numeru (np. przy wklejaniu została gdzieś spacja) albo instalator nie jest w wersji 2017.
|
2017-03-10, 10:06 |
|
|
Oraczus
Rejestracja: 2011-01-06, 22:42 Posty: 14
|
Re: Aktywacja klucza w MK
Próbowałem już na różne strony: wklejałem numer i przepisywałem go ręcznie - bez skutku. Wyrzuciłem aktywacje z klucza usb i aktywowałem go ponownie - bez zmian. Instalowałem Symfonię w wersji 2017 oraz 2017a - to samo. O co chodzi z tym plikiem install.ini ? Co się tam powinno znajdować, czy mogę wklepać tam numery ręcznie? Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły?
|
2017-03-12, 17:28 |
|
|
Oraczus
Rejestracja: 2011-01-06, 22:42 Posty: 14
|
Re: Aktywacja klucza w MK
Infolinia pomogła :) Okazało się, że wklepywałem numer seryjny, który dostałem w automatycznej odpowiedzi na zgłoszenie aktywacji, a powinienem wklepać numer seryjny zawarty w e-mailu od sprzedawcy, który gdzieś mi umknął w programie pocztowym. W mailu tym są numery do Symfonii, Asystenta i Pervasive. Problem rozwiązany, dziękuję wszystkim za zaangażowanie.
|
2017-03-14, 15:21 |
|
|
rafal
Ekspert
Rejestracja: 2007-11-16, 15:08 Posty: 4000 Pomógł: 448
|
Re: Aktywacja klucza w MK
Oraczus pisze: [...] zostaliśmy zmuszeni do zakupu najnowszej wersji MK i przy okazji do wymiany leciwego komputera z XP na nowy z Windows 10 (spytam przy okazji: czy na XP najnowsze wersje Symfonii rzeczywiście nie zadziałają?)[...] Nie zadziała .Net w nowej wersji, z którego Symfonia korzysta.
|
2017-03-14, 19:09 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 11 ] |
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 32 gości |
|
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|
|