Posty bez odpowiedzi |oraz Aktywne tematy Dzisiaj jest 2024-11-25, 21:04x



Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Jak dodać pracowników do zamkniętego miesiąca bez naliczenia 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 2016-12-22, 10:44
Posty: 45
Post Jak dodać pracowników do zamkniętego miesiąca bez naliczenia
Mam taki problem,pracuję w symfonii ERP, w dniu 27.01.2017 został zamknięty okres płacowy za 01/2017 i wypłacone wynagrodzenia. Ale mam kilku pracowników zatrudnionych od 30 stycznia 2017,
jak ich wprowadzić do programu, aby nie naliczyły się wynagrodzenia w styczniu, ale żebym mogła im zrobić ZUA,
a wyrównanie za 2 dni stycznia będzie doliczone jako wyrównanie w lutym 2017. Jak otwieram okres płacowy styczeń i wprowadzam pracowników do programu to mi się naliczają w styczniu, jak tego uniknąć.
Może ktoś wie jak rozwiązać taki problem w symfonii ERP?


2017-02-01, 11:13
Wyświetl profil
Autor Wiadomość
 



Rejestracja: 2016-05-17, 20:41
Posty: 392
Pomógł: 75
Post Re: Jak dodać pracowników do zamkniętego miesiąca bez nalicz
Ta wiadomość była pomocna.(1)
Wg. mnie najlepiej byłoby zamknąć całkiem styczeń, następnie utworzyć do niego korektę i rozliczyć ten 30 stycznia na korekcie wypłaconej w lutym. Druga metoda jest nieporównywalnie bardziej skomplikowana - trzeba utworzyć 2 wzorce (np. wypłata w bieżącym miesiącu, wypłata w następnym) otworzyć cały styczeń i ustawić w nim że rozlicza wyłącznie osoby przypisane do wzorca #1 (i przypisać ten wzorzec osobom do rozliczenia w styczniu), dodać drugi okres podstawowy (ale do wypł. w lutym i rozliczający osoby z wzorcem #2) i ten drugi wzorzec przypisać nowym osobom.


2017-02-02, 00:36
Wyświetl profil

Rejestracja: 2016-12-22, 10:44
Posty: 45
Post Re: Jak dodać pracowników do zamkniętego miesiąca bez nalicz
Czy w symfonii ERP jest jakiś składnik który mogę załączyć, aby pracownicy zatrudnieni na koniec miesiąca naliczali się dopiero w kolejnym miesiącu, a na liście za styczeń wystąpili z naliczeniami zerowymi i w deklaracji do Zus też była podstawa zerowa, jakoś to robiła moja poprzedniczka,
ale ja jestem początkująca i nie mogę sobie z tym poradzić, potem w kolejnym miesiącu był taki składnik dołączony do pracownika "wyrównanie wynagrodzenia",
Wprowadziłam ich w danych kadrowych z datą 30.01.2017 tak jak zostali zatrudnieni i się niestety naliczają w styczniu, a wypłata wynagrodzeń była już 27 stycznia.
Czy mogę gdzieś odznaczyć aby się nie naliczali w styczniu?
Tworzenie wzorców aby przypisać do nich listy płac w tym momencie jest dla mnie skomplikowane.
Będę wdzięczna za pomoc.


2017-02-05, 19:23
Wyświetl profil

Rejestracja: 2016-05-17, 20:41
Posty: 392
Pomógł: 75
Post Re: Jak dodać pracowników do zamkniętego miesiąca bez nalicz
To się robi dokładnie tymi wzorcami które opisałem we wcześniejszym poście. Jeśli jesteś początkująca w programie to najlepszym wg. mnie pomysłem byłoby umówienie się z jednym z ekspertów z forum. Nie tylko mógłby pomóc Ci rozliczyć tych pracowników, ale także na pewno odpowiedziałby na wiele pytań które masz a których nie ma komu zadać.


2017-02-06, 18:40
Wyświetl profil

Rejestracja: 2016-12-22, 10:44
Posty: 45
Post Re: Jak dodać pracowników do zamkniętego miesiąca bez nalicz
A czy jeśli to zrobię przez wymuszenie, tzn, ręcznie wpiszę 0 w wynagrodzeniu zasadniczym u pracownika w miesiącu styczniu, to występuje na liście płac bez wypłaty wynagrodzenia i w deklaracji RCA występuje też pracownik z kodem zgłoszenia, ale bez żadnych naliczeń,
czy takie wymuszenia ręczne czymś skutkują czy jest jakieś ryzyko przy naliczaniu potem?
Będę wdzięczna za info czy ktoś robił tym sposobem.


2017-02-09, 21:01
Wyświetl profil

Rejestracja: 2016-05-17, 20:41
Posty: 392
Pomógł: 75
Post Re: Jak dodać pracowników do zamkniętego miesiąca bez nalicz
Można i tak, tylko jeśli się okaże że w tej końcówce stycznia z zerową wypłatą coś się ciekawego wydarzyło (choroba, urlop, nadgodziny itd.) to wszystko trzeba będzie robić ręcznie bo system może mieć problemy z policzeniem tego. Plus dobrze się upewnić, że wyrównanie tego wynagrodzenia które puścisz w lutym nie wchodzi w żaden sposób do podstawy chorób/urlopów - formalnie przy wyliczaniu podstaw do chorobowego styczeń powinien być pominięty (bo niepełny miesiąc), a w lutym powinno być tylko wynagrodzenie za luty wykazywane.


2017-02-09, 23:04
Wyświetl profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w temacie   [ Posty: 6 ] 
   Podobne tematy   Autor   Odpowiedzi   Odsłony   Ostatni post 
Na tym forum nie ma nowych nieprzeczytanych postów. Brak naliczenia miesiąca grudzień 2013 w PIT

w Programy Kadrowo Płacowe

ddd

1

3136

2014-01-13, 21:17

miwona Wyświetl najnowszy post

Na tym forum nie ma nowych nieprzeczytanych postów. otwarcie zamkniętego miesiaca

w Programy Księgowe

drChaos

2

3245

2017-02-24, 19:48

kasiek Wyświetl najnowszy post

Na tym forum nie ma nowych nieprzeczytanych postów. brak naliczenia urlopu

w Programy Kadrowo Płacowe

Olik3

0

1826

2011-07-01, 09:05

Olik3 Wyświetl najnowszy post

Na tym forum nie ma nowych nieprzeczytanych postów. [kdf 2009.1] naliczenia do statystyk dla pracownika

w Programy Kadrowo Płacowe

tatanka

2

2146

2011-05-25, 00:53

tatanka Wyświetl najnowszy post



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Support forum phpbb by phpBB Assistant