|
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 7 ] |
|
Usuwanie dokumentów Stacja robocza Handel Forte.
Autor |
Wiadomość |
adam.l
Rejestracja: 2012-12-07, 11:17 Posty: 120
|
Usuwanie dokumentów Stacja robocza Handel Forte.
Witam.
Mam problem w Handlu Forte 2014a jak i po aktualizacji w wersji 2014b. Mianowicie na stacjach roboczych gdzie system operacyjny jest inny niż XP nie można usuwać dokumentów. Wszędzie pojawia się komunikat jak w załączniku. Sprawdzałem ustawienia MSDTC na komputerach z system XP oraz 7. Wszystko wygląda OK niestety nie można usuwać dokumentów. Ma ktoś jakiś pomysł gdzie jeszcze szukać przyczyny tego problemu ?
Pozdrawiam
Załączniki:
błąd.png [ 49.85 KiB | Przeglądany 3378 razy ]
|
2014-07-11, 09:30 |
|
|
Autor |
Wiadomość |
Mix-soft.pl
|
|
|
rafal
Ekspert
Rejestracja: 2007-11-16, 15:08 Posty: 4000 Pomógł: 448
|
Re: Usuwanie dokumentów Stacja robocza Handel Forte.
uruchom DTCDiagnoser i włącz domyślną konfigurację.
|
2014-07-11, 10:33 |
|
|
adam.l
Rejestracja: 2012-12-07, 11:17 Posty: 120
|
Re: Usuwanie dokumentów Stacja robocza Handel Forte.
Właśnie też to robiłem i z tym samym skutkiem.
|
2014-07-11, 13:48 |
|
|
rafal
Ekspert
Rejestracja: 2007-11-16, 15:08 Posty: 4000 Pomógł: 448
|
Re: Usuwanie dokumentów Stacja robocza Handel Forte.
firewall? telnet do serwera z tej stacji działa? pingi? itd...
|
2014-07-11, 14:12 |
|
|
adam.l
Rejestracja: 2012-12-07, 11:17 Posty: 120
|
Re: Usuwanie dokumentów Stacja robocza Handel Forte.
wszystko wyłączone, pingi odpowiadają. Nie ma się do czego przyczepić a jednak błąd się pojawia. Nawet podczas rozmowy z infolinią SAGE nie potrafili powiedzieć o co chodzi
|
2014-07-11, 15:08 |
|
|
rafal
Ekspert
Rejestracja: 2007-11-16, 15:08 Posty: 4000 Pomógł: 448
|
Re: Usuwanie dokumentów Stacja robocza Handel Forte.
telnet do serwera z tej stacji działa?
|
2014-07-11, 16:08 |
|
|
krzysiek
Ekspert
Rejestracja: 2007-12-11, 23:18 Posty: 1942 Pomógł: 49
|
Re: Usuwanie dokumentów Stacja robocza Handel Forte.
Masz problem z samym MSDTC, to się zdarza po przejściu do wyższej wersji, szczególnie jeśli podczas instalacji nie zaznaczono ustawienia domyślnej konfiguracji MSDTC a czasami i to nie pomaga. Uruchom DTCDiagnoser podaj dane serwera gdzie jest SQL (nazwe maszyny, przypadkiem nie nazwę instancji jeśli jest nazwana) oraz dowolną bazę na nim, może być master jeśli podasz do weryfikacji użytkownika np. SA. Kliknij TEST i postępuj wg dalszych wskazówek. Praktycznie dopóki nie otrzymasz komunikatu 'MSDTC skonfigurowany OK' musisz walczyć z tematem, czy to po stronie serwera czy po stronie końcówki. Najczęściej to pomaga i panuje ogólna radość, często winna jest nieszczęsna zapora windows o której wielu zapomina, bywa że pomaga tez reinstalacja usługi MSDTC - tu już droga jaką musisz przejść jest dłuższa i gogle poradzi jak :) Przy tych testach/konfiguracji MSDTC na bieżąco sprawdzaj na stacji roboczej czy przypadkiem już nie zaczeło działać, bo zdarza się ze po dwóch trzech "cyklach" konfiguracji jest już OK a test MSDTC zgłasza błędy nieistotne dla walidacji transakcji i sama aplikacja zaczyna działać poprawnie.
|
2014-07-11, 20:08 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 7 ] |
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości |
|
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|
|