Problem z naliczeniem okresu płacowego -wersja progr. 2013.1
Autor
Wiadomość
emka
Rejestracja: 2011-11-02, 13:34 Posty: 13
Problem z naliczeniem okresu płacowego -wersja progr. 2013.1
Witam W miesiącu grudniu, w jednym z okresów płacowych pojawił się problem z naliczeniem i podglądem w zakładce "płace" jedynej umowy dla w/w okresu. Wszystkie dane wprowadzone przez "kalendarz" i jak dotychczas nie dokonano żadnej zmiany we wzorcach Pracownika. Patrząc na danego Pracownika (jedynego dla tego okresu) brak jest symbolu z lewej strony , mówiącego o naliczeniu w tym okresie tejże umowy; brakuje również wyświetlenia w zakładce "płace" danego Pracownika. Dot. umowy cywilno-prawnej z art. 13 pkt.7, gdzie naliczone są tylko koszty uzyskania przychodu i podatek, który w poprzednim m-cu był wyższy i wynosił 32% (wynika z przekroczenia progu podatkowego), ale z uwagi na fakt przesunięcia wynagrodzeń grudniowych na styczeń 2013 (wynagrodzenia płacone są z przesunięciem w następnym m-cu), wówczas potrącono 18% podatku. Natomiast za styczeń (podatkowo-luty) już wszystko jest naliczone poprawnie. Proszę o pomoc w rozwiązaniu powyżej opisanego problemu.
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników