Mogą to być też nie wystarczające uprawnienia do plików zawartych w C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\Symfonia\*
Instalujesz aplikację w trybie instalacyjnym ? Jaki to system operacyjny ?
2008-11-28, 20:18
fafik
Rejestracja: 2008-10-22, 09:34 Posty: 19
Jeżeli wysypał sie na "RemoteCallsClient" to konfiguracja musi być ustawiona
na korzystanie z serwera konfiguracji.
Przyczyny mogą więc byc nastepujące:
- serwera konfiguracji nie ma w ogole na wskazanej maszynie (nie jest zainstalowany)
- serwer konfiguracji nie dziala (jest wylaczony)
- serwer konfiguracji nie slucha na ustalonym porcie
- aplikacja systemowa blokuje ruch sieciowy na porcie serwera konfiguracji.
Jezeli nie chcesz miec serwera konfiguracji:
przejdz do "HKLM\SOFTWARE\Symfonia\Symfonia.Common\2.0.0.0"
odnajdz klucz "Flag" i nadaj mu wartośc "0".
Aplikacje będą uzywac konfiguracji na lokalnej maszynie (pliki)
Jeżeli chcesz miec serwer konfiguracji w sieci:
przejdz do "HKLM\SOFTWARE\Symfonia\Symfonia.Common\2.0.0.0"
upewnij się że:
1. flag = "1"
2. host = nazwa dns komputera z uruchomiona usluga serwera konfiguracji lub jego adres ip
3. port = numer portu dla uslugi serwera konfiguracji
4. usluga na wskazanym komputerze jest uruchomiona i slucha na wskazanym porcie (na tym samym ktory jest skonfigurowany w rejestrach)
ewentualnie napisz cos wiecej nt. konfiguracji systemu forte u Ciebie,
im wiecej bedziemy wiedziec, tym trafniej bedziemy mogli pomoc.
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników