Zapewne chodzi o to, żeby w elemencie Wynagrodzenie zasadnicze była wartość pomniejszona o potrącenie za urlop, a nie tak jak jest domyślnie - cała kwota i osobno potrącenie.
Najlepiej jak utworzysz sobie dodatkowy element typu naliczenie, który będzie tą różnicą i podpiąć go pod wydruki zamiast wynagrodzenia zasadniczego.
W aktualnej wersji programu jest tak, że w przypadku stałych wynagrodzeń , program nie nalicza wynagrodzenia za urlop ani nie nalicza potrącenia wynagrodzenia za urlop. Ewidencjonuje urlop w bilansie urlopowym. Można oczywiście dodac klasyfikację do elementu wchodzi do urlopu jako element stały, ale czy koniecznie jest to potrzebne???
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 3 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników