Importowanie konkretnych danych z symfonii do excela
Witam,
Przepraszam, że zakładam nowy temat ale nigdzie nie umiałem znaleźć odpowiedzi na moje pytanie.
Pracuję w przedsiębiorstwie, gdzie wystawiamy około 2000 faktur miesięcznie. Moja praca polega m.in. na wysyłaniu tych faktur, żeby to zrobić muszę wpisać na listę wysyłkową Nazwę firmy, adres, numer faktury oraz kwota na jaką jest wystawiona. Wpadłem jednak na pomysł, żeby na fakturze drukował się kod kreskowy, po zeskanowaniu którego będą wypełniały się odpowiednie pola w tej liście wysyłkowej.
Tutaj moje pytanie. Jak to zrobić? Chodzi mi o to, że te dane, które będą uzupełniane w liście wysyłkowej ktoś musi wcześniej gdzieś wprowadzić (co jest problemem) i zidentyfikować je z kodem kreskowym. Czy jest jakiś sposób, aby rozwiązać to tak, żeby te dane były ściągane prosto z faktury do worda lub excela? Czy też ta faktura musiałaby być zapisana w excelu i wtedy za pomocą Visual Basic napisać odpowiedni program, który ściągał by dane z odpowiednich komórek? Dodam jeszcze, że nie mam do czynienia z symfonią, muszę tylko zasięgnąc konkretnej wiedzy, żeby przedstawić pomysł szefowi
Z góry dziękuję i pozdrawiam