|
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 6 ] |
|
dwa okresy w jednym miesiącu
Autor |
Wiadomość |
user
Rejestracja: 2008-03-12, 15:45 Posty: 71 Pomógł: 1
|
dwa okresy w jednym miesiącu
w KDF 2011.b mam założone 2 okresy w jednym miesiącu:
1. podstawowy z wypłatą do 10. następnego miesiąca
2. dodatkowy z premią (wypłata w danym miesiącu). okres ma brac tylko pracownikow ze wzorca premii i tylko skladniki z tego wzorca rozliczać, szablon list plac też jest odrębny pod premię. na tym wzorcu umieściłam elementy wyliczające skladki od tej premii, kwotę brutto, podstawe opodatkowania.
po naliczeniu obu okresów (najpierw podstawowy) okazało się, że do kwoty brutto w okresie dodatkowym doliczona jest: - u jednego pracownika wartość chorobowego z podstawowego okresu, co zwiększa i kwotę brutto i kolejne skladniki z niej wynikające. - u innego wyrównanie do minimalnego z okresu podstawowego co zniekształca rzecz jasna całą wypłatę.
jak należy postąpić żeby nie było takich kwiatków?
żeby była jasność: nie musze oczywiscie dołączać standardowych skladników typu kwota brutto (13986) do tego dodatkowego okresu, ale oczywistością jest, że chcę mieć w wyplacie wyszczególnione te wartości nie ogólne w miesiącu, tylko w danym okresie w okienku z wypłatą, czyli obejmujące nie wszystko co bylo wypłacane z tyt. umowy o pracę, a wyłącznie z listy premii.
|
2011-12-21, 17:48 |
|
|
Autor |
Wiadomość |
Mix-soft.pl
|
|
|
wrob
Ekspert
Rejestracja: 2008-04-18, 18:52 Posty: 5169 Pomógł: 59
|
Re: dwa okresy w jednym miesiącu
Zalozyc 2 listy plac a nie 2 okresy
|
2011-12-22, 01:42 |
|
|
user
Rejestracja: 2008-03-12, 15:45 Posty: 71 Pomógł: 1
|
Re: dwa okresy w jednym miesiącu
nie korzystam z list płac, z tego co wiem mają swoje ograniczenia co do ilości składników a składników na liście podstawowej jest masa. więc to nie jest rozwiązanie w takiej sytuacji.. nie mniej dzięki za odpowiedź :)
|
2011-12-22, 11:25 |
|
|
wrob
Ekspert
Rejestracja: 2008-04-18, 18:52 Posty: 5169 Pomógł: 59
|
Re: dwa okresy w jednym miesiącu
Jakie sa te ograniczenia? Nigdy sie na nie nie natknalem Mowisz o tym przycisku lista plac u gory obok przycisku okresy? :)
|
2011-12-22, 17:49 |
|
|
user
Rejestracja: 2008-03-12, 15:45 Posty: 71 Pomógł: 1
|
Re: dwa okresy w jednym miesiącu
z dokumentacji (F1): "Elementy wyświetlane na listach
Użytkownik może wybrać, jakie elementy kadrowe i kadrowo płacowe mają być widoczne na listach płac. Możliwe jest ustalenie maksymalnie 5 elementów kadrowych i 10 elementów list płac, które zostaną wyświetlone na wszystkich listach płac. Pozwala to na ustawienie różnych elementów dla kilku list. Przy wyświetlaniu listy program sprawdza, czy na danej liście znajduje się akurat taki element. Jeśli tak, zostaje wyświetlona kolumna z tym elementem." co ma się zmienić w wersji 2012.
dla mnie filozofia programu płacowego opiera się na mozliwosci tworzenia list płac, jednak w symfonijnych kadrach-płacach zawsze stykam się z "okresami" a nie listami (te tylko w formie wydruku), co już na dzień dobry jest... ech, nie bede sie wyrażać. w każdym razie zawsze doradzano mi, że nigdy listy płac, tylko okresy.
tak, mowie o tym przycisku.
|
2011-12-22, 18:46 |
|
|
wrob
Ekspert
Rejestracja: 2008-04-18, 18:52 Posty: 5169 Pomógł: 59
|
Re: dwa okresy w jednym miesiącu
No tak takie ograniczenie jest - ale czy ono nie dotyczy tylko wyswietlania wspolnego dla wszystkich list? Bo jak sobie dodasz do obu te same potrzebne elmenty w wiekszej ilosci to tez mi dzialalo
|
2011-12-23, 00:47 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 6 ] |
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości |
|
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|
|