W sumie to trzeba spowrotem nazwać element "wypłącona zaliczka"
Tak jak opisał koryt wcześniej - prawy przycisk na elmencie - następnie edytuj element.
Do raportu "Rachunek za umowę zlecenia" wartości atrybutów pobierane są po nazwie dla tego nie należy ich zmieniać:
Kod:
long sub IdComp( string sName )
IdComp = IdSkladnika( sName )
if !IdComp then Message( using "Element \"%s\" nie istnieje", sName ) : error ""
endsub
Nazwy występujące na wydruku (Np "wypłacona zaliczka") zdefiniowane są bezpośrednio w kodzie wydruku.
Rzeby to zmienić należy:
1. Wybrać z menu "Kartoteki" zakładke "Raporty"
2. Odszukać raport o nazwie "funrachucp.sci"
3. W lini 35 raportu (poniżej) wpisać nazwę jaką chcemy uzyskać na wydruku
4. Zapisać zmiany, zrestartować symfonie i cieszyć się z wyników naszej modyfikacji
Poniżej fragment kodu z funrachucp.sci odpowiedziaklny za nazwy na wydruku
Kod:
aElty(1).sNazwa = "Kwota brutto:"
aElty(2).sNazwa = "Ubezpieczenie emerytalne:"
aElty(3).sNazwa = "Ubezpieczenie rentowe:"
aElty(4).sNazwa = "Ubezpieczenie chorobowe:"
aElty(5).sNazwa = "Ubezpieczenie społeczne:"
aElty(6).sNazwa = "Ubezpieczenie zdrowotne:"
aElty(7).sNazwa = "Koszty uzyskania:"
aElty(8).sNazwa = "Naliczona zaliczka na podatek:"
aElty(9).sNazwa = "Pobrana zaliczka na podatek:"
[b]aElty(10).sNazwa = "Wypłacona zaliczka:"[/b] <- WPISUJEMY W CUDZYSŁÓW TO CO SIE MA DRUKOWAĆ
aElty(11).sNazwa = "Do wypłaty:"