|
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 8 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
trybik
Rejestracja: 2010-08-13, 19:04 Posty: 19
|
błąd 3012 w FiK
Dzień dobry
mam problem na jednej z końcówek z uruchomieniem FiK.
przy uruchamianiu wyskakuje komunikat"otwieranie bazy danych \\192.168.x.x\symfonia\amfk.bin
błąd 3012: błąd nieudokumentowany"
na kompie zainstalowany jest windows 7, pervasive 10 sp3 client. do tej pory wszystko działało, podobno wyskoczył jakiś monit antywirusa i user potwierdził kasowanie jakiegoś pliku.
wyłączyłem antywirusa, przeinstalowałem Fik, przeinstalowałem pervasive 10 sp3 client ale niestety jest dalej to samo. narzędzia peresiva łączą się z bazą, sam program nie chce.
co może być przyczyną, gdzie szukać rozwiązania?
|
2011-05-25, 08:08 |
|
|
Autor |
Wiadomość |
Mix-soft.pl
|
|
|
byrusia
Rejestracja: 2009-11-02, 13:05 Posty: 191
|
ład komunikacji sieciowej albo niepoprawne ustawienia klienta peravive
po instalacji ( o ile to jest workgroup) pervasive ustawil ci sie jako serwer
sprawdz ustawianai aklienta ( na temat konfiguracji bylo tutaj nie raz )
a najprosciej to wylacz serwer i koncowke i dopilnuj zeby serwer wstal pierwszy
jak to nie zadziala to pozniej zobaczymy dalej
|
2011-05-25, 08:33 |
|
|
trybik
Rejestracja: 2010-08-13, 19:04 Posty: 19
|
ustawienia do tej pory działały więc są ok, poza tym taka sama konfiguracja klienta jest na innych końcówkach i działa. pogrzebałem trochę w ustawieniach i teraz zgłasza się błędem 3014.
wygląda jakby rzeczywiście był błąd komunikacji, tylko że z poziomu monitora pervasive mogę się podłączyć bez problemu..
może zainstalować klienta v9, tylko czy będzie działać na win7?
|
2011-05-25, 13:20 |
|
|
adokladny
Rejestracja: 2008-12-30, 16:55 Posty: 23
|
będzie dział na Win 7
|
2011-05-25, 15:35 |
|
|
trybik
Rejestracja: 2010-08-13, 19:04 Posty: 19
|
niestety na kliencie v9 jest to samo. przy instalacji klienta kreator ładnie testuje połączenie i operacje na bazach serwera, a FiK nadal wywala ten błąd. już nie mam pomysłu gdzie jest problem
|
2011-05-26, 08:11 |
|
|
byrusia
Rejestracja: 2009-11-02, 13:05 Posty: 191
|
zmapuj po literce nie po ip
|
2011-05-26, 08:49 |
|
|
trybik
Rejestracja: 2010-08-13, 19:04 Posty: 19
|
niestety, dostęp przez zmapowany dysk obiawia się tym samym
|
2011-05-26, 13:36 |
|
|
trybik
Rejestracja: 2010-08-13, 19:04 Posty: 19
|
problem został rozwiązany.
przyczyną był antywirus. podczas którejś aktualizacji został uszkodzony i przestał zapisywać cokolwiek do logów. zablokował symfonie i nie pozostawił żadnych śladów w ustawieniach i logach o tym zdarzeniu.
|
2011-05-31, 07:48 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 8 ] |
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości |
|
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|
|