Posty bez odpowiedzi |oraz Aktywne tematy Dzisiaj jest 2024-11-28, 12:15x



Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Błąd nr 2 [we/wy] 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 2011-01-16, 23:23
Posty: 4
Post Błąd nr 2 [we/wy]
Witam.

Zarejestrowałem się na tym forum aby zaczerpnąć informacji na temat w/w błędu. Podczas pracy na symfonii nieważne czy to jest finanse i księgowość czy też kadry i prace co jakiś czas wyskakuje w/w błąd. Bazy danych są udostępnione na serwerze w otoczeniu sieciowym i skonfigurowane na stacjach klienckich zarejestrowanych pod domeny. Problem się nasilił kiedy w firmie nastąpiło przemeblowanie księgowości i kadr do innego pokoju. Po skontaktowaniu się z technikiem symfonii kategorycznie zaprzeczył iż może być to problem programu i polecił sprawdzić wszystkie możliwe czynniki stanowiące część sieci. Od razu zabrałem się za przerzucenie bazy danych na inny serwer i przeniesienie go do pokoju gdzie znajdują się stacje klienckie korzystające z programu. Po dniu testów problem nie został rozwiązany. W następnej kolejności zamierzam sprawdzić czy to może nie jest wina switcha i wymienie go na inny i zaobserwuje czy zmiany zdadzą rezultat. Na koniec chciałbym się dowiedzieć co jeszcze można w tym kierunku zrobić aby w/w błąd nie występował. Czy to może być uszkodzenie bazy danych? Jeżeli tak to czy sam mógłbym naprawić czy byłbym zmuszony wezwać osobę z symfonii pewnie za duże pieniądze aby naprawiła.

Z góry dziękuje za pomoc.
Pozdrawiam


2011-01-16, 23:32
Wyświetl profil
Autor Wiadomość
 


Ekspert
Ekspert
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2008-04-18, 18:52
Posty: 5169
Pomógł: 59
Post 
Mysle z problem jest ewidentnie w sieci - wiec po prostu sprawdz wszystko po kolei wrecz nawet mozesz przegrac bazy na jeden z komputerow w ksiebgowosci na probe i tak poprawcowac - aby sie upewnic.

Bledu bazy raczej nie podejrzewam.

PS uslugi w zakresie symfoni - sa np u nas u nas w podobnej (a czesto nizszej) cenie jak inne uslugi IT (np zw zakresie sieci) na rynku - wiec wnioskuje iz chyba za malo sie cenisz za swoja prace skoro uwazasz iz sa drogie :-) (albo mozliwe ze nie poszukales sobie jescze w internecie tanszego partnera sage)


2011-01-17, 00:20
Wyświetl profil

Rejestracja: 2011-01-16, 23:23
Posty: 4
Post 
Problem na pewno występuje w sieci tylko teraz pytanie gdzie dokładnie. Wymieniłem switcha i zobaczymy czy błąd ustąpi. Jeżeli nie to będę musiał sprawdzić dodatkowo router, kart sieciowe i w zasadzie pomysły dla mnie zostaną wyczerpane. Dlatego założyłem ten temat aby dowiedzieć się gdzie jeszcze mógłby być problem.


2011-01-17, 08:36
Wyświetl profil

Rejestracja: 2011-01-16, 23:23
Posty: 4
Post 
Jednak problem występuje z bazą danych. Przeniosłem bazy lokalnie i ten problem nadal istniał. Jedyne co mi teraz pozostało to czekać na technika z Sage.


2011-01-17, 12:25
Wyświetl profil
Ekspert
Ekspert

Rejestracja: 2007-11-16, 15:08
Posty: 4000
Pomógł: 448
Post 
Szedłeś w dobrą stronę.
Problem powstał najprawdopodobniej w sieci. Uszkodzoną już bazę przeniosłeś lokalnie więc problem nie ma prawa się w ten sposób rozwiązać.
Masz Pervasiva?

_________________
Skontaktuj się z Ekspertem | Zamów dodatek

tel. 22 7 538 538
ekspert@mojaSymfonia.pl
http://www.mojaSymfonia.pl


2011-01-17, 14:11
Wyświetl profil
Ekspert
Ekspert
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2008-04-18, 18:52
Posty: 5169
Pomógł: 59
Post 
Blad - nr 2 - to juz fizyczne uszkodzenie bazy

Ale nie musisz czekac - odezwij sie naprawimy ci zdalnie :-)


2011-01-17, 18:37
Wyświetl profil

Rejestracja: 2011-01-16, 23:23
Posty: 4
Post 
Wszystkim dziękuje za pomoc. Co do problemu to przyjechał fachowiec naprawił problem i po kłopocie :D Był problem z bazą danych.

wrob pisze:
Blad - nr 2 - to juz fizyczne uszkodzenie bazy

Ale nie musisz czekac - odezwij sie naprawimy ci zdalnie :-)

A ile taka usługa naprawy bazy zdalnie kosztuje :)?


2011-01-26, 09:21
Wyświetl profil
Ekspert
Ekspert

Rejestracja: 2007-11-16, 15:08
Posty: 4000
Pomógł: 448
Post 
krzesi pisze:
A ile taka usługa naprawy bazy zdalnie kosztuje :)?


Skontaktuj się (dane w podpisie) w celu ustalenia kosztów usługi.

_________________
Skontaktuj się z Ekspertem | Zamów dodatek

tel. 22 7 538 538
ekspert@mojaSymfonia.pl
http://www.mojaSymfonia.pl


2011-01-26, 09:55
Wyświetl profil

Rejestracja: 2016-03-22, 14:03
Posty: 63
Post Re: Błąd nr 2 [we/wy]
Udało się naprawić ? Mam u siebie to samo :/


2017-01-12, 14:01
Wyświetl profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w temacie   [ Posty: 9 ] 
   Podobne tematy   Autor   Odpowiedzi   Odsłony   Ostatni post 
Na tym forum nie ma nowych nieprzeczytanych postów. Bład nr 170 i Bład nr 171: Błąd nieudokumentowany

w Techniczne

Clisteheart

7

7609

2017-03-21, 16:08

Clisteheart Wyświetl najnowszy post

Na tym forum nie ma nowych nieprzeczytanych postów. Załączniki Błąd nr 2: błąd We/Wy przy zapisach konta 202-SZYBKA POMOC??

w Programy Księgowe

Ata

4

4946

2012-02-01, 10:31

rafal Wyświetl najnowszy post

Na tym forum nie ma nowych nieprzeczytanych postów. Błąd nr 12 - błąd otwierani. plik amhm.bin nie znaleziony

w Programy Handlowe

sosnek

1

4083

2010-08-03, 09:37

wrob Wyświetl najnowszy post

Na tym forum nie ma nowych nieprzeczytanych postów. Załączniki Błąd zamknięcia miesiąca grudzień 2010 podatkowy błąd bazy..

w Programy Kadrowo Płacowe

goldengate

9

7171

2011-02-03, 16:51

krzysiek Wyświetl najnowszy post



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Support forum phpbb by phpBB Assistant