Czy jest ktoś w stanie pomóc?
Przy eksporcie do Płatnika pojawiają się problemy. Niby eksportuje, ale przy imporcie okazuje się, ze danego dokumentu nie ma. Wygląda to tak:
Załączniki:
potwierdzenie.jpg [ 238.78 KiB | Przeglądany 2737 razy ]
Tak Symfonia teraz reaguje na niekompletność danych. Porażką przy wczytaniu do Płatnika. Nie masz jakiejś daty. Trzeba chyba sprawdzić dokładnie zestaw danych kadrowych ZUS / Dane rejestracyjne / Wyrejestrowanie. I uzupełnić brakujące daty, np. wyrejestrowanie z ... od ... Jeśli mnie pamięć nie myli, to wystarczy uzupełnić pierwszą z tych dat.
2010-04-26, 14:30
pink.z
Rejestracja: 2010-04-22, 09:02 Posty: 8
Dziękuję, choć to nie do pomyślenia, to działa. Wystarczy wstawić daty, faktycznie. Bardzo dziekuję
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 12 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników