Posty bez odpowiedzi |oraz Aktywne tematy Dzisiaj jest 2024-11-01, 01:47x



Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Wdrożenie systemu 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 2008-01-04, 18:52
Posty: 10
Post Wdrożenie systemu
Jestem przedstawicielem firmy budowlanej i mam pytanie dotyczące systemu symfonia. W tej chwili firma posiada Symfonię FK Premium, potrzebny jest jeszcze system (moduł), który mógłby obsługiwać zakupy oraz produkcję (firma zajmuje się także produkcją jednego z elementów do budów). Nie wiem czy symfonia jest w stanie obsłużyć firmę budowlaną. Czy możliwe jest połączenie innych modułów symfonii z już istniejącą FK Premium i stworzenie zintegrowanego systemu, czy też jedyną opcją rozwiju i usprawnienia pracy jest wdrożenie jakiegoś systemu kierowanego dla firm budowlanych, może system dedykowany wyłącznie pod firmę reprezentowaną przeze mnie? Proszę o wskazówki i dziękuję za wszystkie komentarze.


2008-01-04, 21:47
Wyświetl profil
Autor Wiadomość
 


Ekspert
Ekspert

Rejestracja: 2007-11-21, 13:38
Posty: 57
Pomógł: 3
Post 
jeśli chodzi o rozwiązania to możliwe są oba - zarówno dostosowanie instniejacego programu dla branży do symfonio (pod warunkiem że ów program jest w stanie z siebie wyrzucac jakieś dane księgowe które można było by obrobic i wczytac do symfonii) lub modyfikacja instniejacego programu symfonii do Państwa potrzeb - tu polecałbym Handel ale żeby dokładniej stwierdzic kktóre rozwiązanie jest lepsze musiałbym miec trochę wiecej informacji


2008-01-07, 01:56
Wyświetl profil

Rejestracja: 2008-01-04, 18:52
Posty: 10
Post 
Dziękuję za zainteresowanie tematem i wskazówki. Jeśli chodzi o stoworzenie nowego systemu, który obsługiwałby zakupy i produkcję i generowałby dane "czytelne" dla symfornii FK to wydaje mi się że będzie problem bo trochę się interesowałem takim rozwiązaniem i nie znalazłem osoby/firmy która chciała by się podjąć takiego zadania. Według mnie powinien istnieć system który obsługiwał by projekty (np. moduł Projekty) w obrębie których odbywałby się wszystkie operacje magazynowe oraz zakupy. Każdy projekt powinien być inną budową, którą prowadzi firma co dałoby wszystkie informacje dotyczące konkretnego projektu. Nie widzę takiego rozwiązania poprzez symfonię handel ponieważ nie wiem jak można rozdzielić koszty prowadzenia konkretnych budów. Budowa miałaby być magazynem? Odbiorcą? Trochę to sztuczne. Jeśli magazynem to jak później rozliczać się w FK? Są to moje wolne przemyślenia ponieważ słabo znam symfonię handel. Jeśli można to jakoś inaczej, sensowniej rozwiązać to proszę o pomoc.
Rozwiązaniem pewnie byłoby, jak wcześniej wspomniałem, stworzenie dedykowanego systemu (łącznie z księgowością) jednak jest to bardzo droga opcja i przez to stoję przed dylematem jak można najkorzystniej i najlepiej dokonać wyboru.


2008-01-07, 02:28
Wyświetl profil

Rejestracja: 2008-01-07, 14:18
Posty: 1
Post 
Oprogramowanie współpracujące z Symfonią.
http://www.winbud.pl/Winbud_Inwestycja.htm


2008-01-07, 14:20
Wyświetl profil
Ekspert
Ekspert

Rejestracja: 2007-11-21, 13:38
Posty: 57
Pomógł: 3
Post 
jeśli miałbym w symfonii rozdzielać na projekty to użyłbym rodzajów - jest tylko kwestią ile jest tych projektów - i ile dochodzi nowych - w przypadku jeśli projekty trwają przez pewien czas - są do nich wystawiane dokumenty i dochodzenie nowych nie jest jakieś zbyt liczne (kilka miesięcznie a już idealnie nie więcej niż 2-3 miesięcznie ) to wyglądało by to nieźle w przypadku większych ilości z czasem mogłoby to być już trochę uciążliwe - chyba że użyć istniejącego - dedykowanego programu i próbować go łączyć z symfonią


2008-01-08, 13:36
Wyświetl profil

Rejestracja: 2007-11-23, 08:05
Posty: 130
Post 
Jesteśmy na etapie wdrożania u developera który buduje jednocześnie 300 domów. Rozliczać budowy chce bardzo szczegółowo. Jak odniesiemy sukces, to mogę się podzielić doświadczeniami.


2008-01-09, 22:38
Wyświetl profil

Rejestracja: 2007-12-13, 23:19
Posty: 367
Pomógł: 2
Post 
zaq pisze:
Według mnie powinien istnieć system który obsługiwał by projekty (np. moduł Projekty) w obrębie których odbywałby się wszystkie operacje magazynowe oraz zakupy. Każdy projekt powinien być inną budową, którą prowadzi firma co dałoby wszystkie informacje dotyczące konkretnego projektu.


Projekty fajnie rozlicza się w programie magazynowym HANDEL.
Projekt to kontrahent (tak jest najłatwiej i nie mamy ograniczenia co do ilosci prowadzonych projektów). Dokumenty RW i PW (nazywać sie mogą dowolnie) to rozchody towaru na projekt i ewentualne zwroty towaru z projektu - "budowy".

Program magazynowy może sam z siebie bardzo ładnie przeprowadzić analizę dokumentów magazynowych dla danego kontrahenta z dowolnym przedziale czasowym.
Dokumenty do FK mogą trafić ładnie opisane numerem projektu a w FK mogą sie ładnie pokazać jako projekty (przychody, koszty = zysk), tylko to już dodatkowe rozwiązanie.


2008-03-31, 22:32
Wyświetl profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w temacie   [ Posty: 7 ] 
   Podobne tematy   Autor   Odpowiedzi   Odsłony   Ostatni post 
Na tym forum nie ma nowych nieprzeczytanych postów. Wdrozenie Symfonia FK

w Programy Księgowe

O_gonia

1

2720

2014-11-26, 22:42

wrob Wyświetl najnowszy post

Na tym forum nie ma nowych nieprzeczytanych postów. zmiana systemu

w Programy Handlowe

benii

5

3418

2016-02-26, 16:07

iredy Wyświetl najnowszy post

Na tym forum nie ma nowych nieprzeczytanych postów. Spowolnienie pracy systemu.

w Programy Kadrowo Płacowe

puchatek

1

2610

2009-05-29, 12:44

barnie Wyświetl najnowszy post



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Support forum phpbb by phpBB Assistant