quariq9 pisze:
Jak mogę zamówić działający raport ŚT u Pana do wydruku na drukarce Zebra TLP 2844? Proszę o kontakt.
My nie posiadamy takiego rozwiązania pod ŚT ponieważ ono jest w ŚT, dostarczone przez Producenta Symfonii, firmę Sage - dziwnym byłoby, gdybyśmy sprzedawali coś co jest za free w programie i chwali się tym producent.
Analizując cały ten wątek... napisz do producenta, zgłoś problem, zadzwoń na hot-line i powiedz o co kaman, że masz problem z wydrukiem i niech producent tym razem bierze na siebie coś, co nie działa w jego programie, niech podeśle właściwe czcionki które są prawidłowe do algorytmu jaki jest zaimplementowany w tym programie/raporcie.
Uważam że to najsensowniejsze rozwiązanie w tej sytuacji, pisanie poprawek raportu jest oczywiście możliwe jeżeli bardzo byś chciał, ale to rozwiąże problem na jakiś czas, później będzie aktualizacja i nadal coś może nie działać w nowej wersji.